Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حمید خرمدل  روز دوشنبه در آیین توزیع چهار هزار بسته کمک های معیشتی در گچساران افزود: با آغاز موج دوم همدلی، همچنین توزیع ۲۵ هزار بسته غذایی و ملزومات خانوارهای نیازمند تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از چهار هزار بسته کمک معیشتی با همکاری شرکت نفت خریداری و بین نیازمندان گچساران توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمدل ارزش هر بسته کمک معیشتی را سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: هشت هزار خانوار آسیب دیده  در زمینه کرونا در گچساران شناسایی شده که در روزهای آینده بین هفت هزارو 500 خانوار اقشار آسیب پذیر این شهرستان بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۱۴ هزار خانوار آسیب دیده در زمینه  کرونا در این استان شناسایی شده که تا پایان ماه رمضان بسته های  کمک معیشتی بین آنها توزیع خواهد شد.

وی افزود: رزمایش همدلی با حضور همه اقشار مردم، صاحبان صنایع، ادارات دولتی، خیران، بسیج، و سایر نهادها با تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب به نحو شایسته ای در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری شد.

 خرمدل اظهار داشت: کرونا تاثیرگذاری ارزش های دینی و معنوی را به همگان اثبات کرد و لازم است این دستاوردها را به نسل های آینده منتقل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: سپاه گچساران به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بیش از پنج هزار بسته حمایتی در این شهرستان توزیع کرد.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب افزود: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رفع نیازهای مردم، اقدامات موثری برای تهیه ماسک ، مواد ضدعفونی و تامین بسته‌های غذایی صورت گرفته است.

نورایی نسب اظهار داشت: ۷۰ گروه جهادی به منظور ضد عفونی وگند زدایی مکان‌های عمومی برای مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گچساران قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گچساران قاسم سلیمانی ویروس کرونا گچساران قاسم سلیمانی هزار بسته خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سد کوثر پر شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود