Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@04:32:06 GMT

محمد رضا خباز: دست دولت برای انجام کار‌های لازم بسته است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۲۰۳

محمد رضا خباز: دست دولت برای انجام کار‌های لازم بسته است

محمد رضا خباز؛ فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با پارسینه اظهار داشت: کرونا این روز‌ها همه چیز را تحت‌الشعاع خودش قرار داده است و همه امور به قول معروف لنگ می‌زنند. پس در چنین حالتی باید همه دستگاه‌ها دست به دست هم بدهند، بلکه بتوانند تبعات این ویروس را تا جایی که امکان دارد، کمرنگ کنند.

نماینده ادوار مجلس در ادامه سخنانش گفت: نکته قابل توجه در شرایط فعلی این است، در لایه‌های مدیریتی همصدایی به وجود بیاید و اینطور نباشد که فضای رقابتی حتی در روز‌های کرونایی خودنمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال همه نگران بحرانی هستیم که با کمترین اهمال می‌تواند خسارت‌هایی عظیم به بار بیاورد. دقیقا به همین دلیل، باید فضای رقابتی و تجادلی را حداقل در موقعیت فعلی کنار بگذاریم.

خباز همچنین تصریح کرد: مشکل ملموس و غیرقابل انکار این است، اقتصاد ایران از ۲ سال پیش به دلیل شرایط تحریمی اوضاع شلخته‌ای را تجربه می‌کند و از آنجا که مناسبات مالی‌مان با کشور‌های جهان به کمترین حالت خود رسیده است، دست دولت برای انجام کار‌های لازم بسته است. پس، در چنین موقعیتی باید عزمی جهادی به وجود بیاید تا امکان غلبه بر مشکلات و در نتیجه کاهش نگرانی افکار عمومی محقق شود.

او در ادامه افزود: البته ورود نهاد‌های نظامی به مدیریت کرونا و تلاش‌های داوطلبانه‌ای که این روز‌ها خوشبختانه زیاد است، می‌تواند کمک‌حال خوبی برای دولت باشد. به همین دلیل لازم است این حمیتِ شکل‌گرفته و این کار گروهی همچنان ادامه داشته باشد تا انشاءالله بتوانیم در کنار هم، هزینه‌های کرونا را روز به روز کمتر کنیم.

محمد رضا خباز تصریح کرد: تاکیدِ موکد چیزی غیر از همصدایی نیست. به هر حال سال ۹۹ سالِ منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری است و نباید اجازه بدهیم، صلاح عمومی فدای رقابت‌های سیاسی و جریانی شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اقتصاد ایران محمدرضا خباز ویروس کرونا تحریم پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی فعال می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی 30 گیگابایتی فعال می‌کنیم.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • بسته ویژه اینترنت دولت برای معلمان
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش