Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس ادعای علی مطهری مبنی بر اینکه وزیر کشور عامل کشتار حوادث بنزینی آبان 98 است را رد و تأکید کرد: ‌این مطلب واقعیت ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت 99)، طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس به اظهارات چند روز پیش علی مطهری درباره حوادث آبان ماه سال 88 واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ آقای دکتر مطهری عنوان کرده‌اند که وزیر کشور عامل کشتار، حوادث بنزینی سال 98 هستند و بنده از موضع کمیسیون امنیت ملی چون عضو شورای عالی امنیت کشور نیز هستم از نزدیک شاهد  تلاش‌های وزارت کشور و شخص وزیر کشور بودم.

وی افزود: این ادعای آقای مطهری واقعیت ندارد، انصافا دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله وزارت کشور و وزیر کشور به صورت شبانه‌روزی تمام تلاش خود را مصروف داشتند که حادثه‌ای اتفاق نیفتد و اگر اتفاق افتاد کمترین هزینه را داشته باشد. یعنی وزیر کشور جز اطاعت امر جناب آقای رئیس‌جمهور و دستور شورای عالی امنیت ملی کاری را انجام نداند.

نماینده مردم قم در مجلس تأکید کرد: خواهشم این است که دوستان عزیزمان در انتصاب مسائل دقت نظر لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رحمانی فضلی علی مطهری مجلس شورای اسلامی مطهری وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد