Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:38:46 GMT

پذیرش ۴۵ بیمار کرونایی در نقاهتگاه قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۲۴۵

پذیرش ۴۵ بیمار کرونایی در نقاهتگاه قزوین

قدرت‌الله مهدیخانی گفت: در نقاهتگاه قزوین حدود ۴۵ بیمار کرونایی پذیرش شد؛ اما هم‌اکنون طبق آخرین آمار بیش از دو نفر بیمار بستری نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت نقاهتگاه بیماران کرونایی در قزوین اظهار کرد: 200 تخت در نقاهتگاهی که در شهر قزوین دایر شده است؛ پیش‌بینی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای شهرستان‌های آبیک، آوج و تاکستان هم نقاهتگاه‌هایی را تجهیز کردیم؛ ضمن اینکه خوابگاه خواهران دانشگاه آزاد نیز برای این موضوع، تجهیز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در استان انجام شد و همراهی که مردم استان داشتند، وضعیت ما مطلوب شده و به جز نقاهتگاه قزوین، نیازی به استفاده از سایر نقاهتگاه‌ها نشد.

خدمات ما تا زمان اعلام وضعیت سفید ادامه دارد

این مقام مسئول یادآور شد: در نقاهتگاه قزوین حدود 45 نفر بیمار کرونایی پذیرش شد؛ اما هم‌اکنون طبق آخرین آمار بیشتر از دو نفر بستری نداریم.

مهدیخانی ابراز کرد: برخی از برنامه‌های ما تا زمان اعلام وضعیت سفید استان ادامه دارد؛ بنابراین هر زمان که علوم پزشکی قزوین به این نتیجه برسد که وضعیت استان سفید است و هیچ بیمار کرونایی نداریم، ما نیز تصمیم بر جمع‌آوری نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی می‌گیریم.

وی در پایان گفت: بیمارستان صحرایی ما همچنان در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین مستقر است؛ اما خوشبختانه تاکنون هیچ مراجعه کننده‌ای نداشتیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نقاهتگاه قزوین بیمار کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان