Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:49:09 GMT

روحانی فردی قوی را معاون پارلمانی رئیس جمهور کند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۳۶۷

روحانی فردی قوی را معاون پارلمانی رئیس جمهور کند

نماینده مردم سنقر در مجلس از حسن روحانی خواست سریعتر معاون پارلمانی خود را تغییر دهد زیرا ضعف وی مشهود بوده و لازم است که فردی قوی و پاکدست معاون پارلمانی رئیس جمهور شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) در جلسه علنی و در نطق میان‌دستور اظهار داشت: در شرایط فعلی کرونا، دنیا و ایران و اقتصاد همه ما تحت فشار زیادی قرار گرفته و کارگران فصلی و اقشار ضعیف جامعه آسیب‌های زیادی دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از مجلس دهم گلایه کرد و افزود: طرحی که درد مردم را درمان کند در این مجلس مطرح نشد و مردم قربانی سیاسی‌کاری‌های عده‌ای از مجلسیان شدند. 

نماینده مردم سنقر در مجلس اظهار داشت: ناکارآمدی دولت پیر و فرتوت کاملا روشن است و دولت همه هزینه‌ها را گردن مردم انداخته و حمایت‌هایی که وعده داده بود اجرایی نکرده است. 

وی خطاب به روحانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آیا شما از وضعیت کارگران فصلی و کارهای خُرد خبر دارید؟ آیا از گرانی خودرو در بازار مطلع هستید؟ 

حسینی‌کیا گفت: با بی‌مدیریتی دولت و همراهی با دلالان دست آنان در بازار خودرو بازگذاشته شده است و دلالان داد قیمت‌ها را بالا برده‌اند. 

وی گفت: ظرفیت‌های زیادی برای تولید خودرو در کشور وجود دارد اما اراده لازم در دولت وجود ندارد. 

نماینده مردم سنقر در مجلس خطاب به حسن روحانی گفت: به نظر می‌رسد که‌ عده‌ای از دولتمردان سایه بر صنعت خودرو انداخته‌اند. 

وی از حسن روحانی خواست سریعتر معاون پارلمانی خود را تغییر دهد زیرا ضعف وی مشهود بوده و لازم است که فردی قوی و پاکدست معاون پارلمانی رئیس جمهور شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی درمان مجلس درد نماینده مردم سنقر در مجلس معاون پارلمانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت؛

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

- باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.


جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم ۳۴ ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903299

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است