Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان از شرایط خود و تعویق المپیک توکیو می گوید.

طرفداری- امیر کلاهدوز، ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در خصوص وضعیت تمرینی خود صحبت هایی را مطرح کرد.

کلاهدوز در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی خود اظهار داشت:

تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم و فدراسیون هم روی تمرینات ما نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صورت روزانه عملکرد تمرینی خودمان را در فضای مجازی برای کادرفنی تیم ملی می‌فرستیم تا آنها از شرایط ما مطلع شوند.

وی ادامه داد:

همه رکابزنان در استان‌های خودشان و طبق برنامه تمرینی مربیان به تمرین می‌پردازند. شرایط در تمام دنیا به شکلی است که برگزاری تمرینات به صورت گروهی وجود ندارد و مجبور به پیگیری تمرینات انفرادی خودمان تا بهتر شدن شرایط کرونا هستیم. البته در این مدت هم واقعاً فدراسیون حمایت‌های خوبی از ما انجام داده است.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری در مورد بازگشت خود به کشور چین برای حضور در تمرینات تیم باشگاهی‌اش گفت:

فعلاً منتظر تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی برای آغاز مسابقات هستیم و این مورد در مورد مسابقات تورهای آسیایی هم صدق می‌کند. به احتمال زیاد در اواخر تیر یا مرداد دوباره رقابت‌ها از سر گرفته خواهد شد. در حال حاضر اولویت مسئولان حفظ سلامتی ورزشکاران است.

کلاهدور در مورد تعویق المپیک تصریح کرد:

اینکه المپیک به سال آینده موکول شد اتفاق خیلی خوب است و باعث می‌شود تا بتوانیم با حضور در تورهای مختلف بین‌المللی شرایط بهتری را از لحاظ امادگی برای حضور در المپیک پیدا کنیم. البته این موضوع برای سایر کشورها هم وجود دارد و باید از این فرصت طلایی و استنائی برای خودمان یک شرایط ایده‌آل بسازیم.

وی در مورد احتمال اعزام خود به المپیک توکیو عنوان کرد:

خوشبختانه من آشنایی زیادی با مسیری که برای المپیک طراحی شده دارم و این امیدواری را به جامعه دوچرخه سواری می‌دهم که در صورت رفتن به المپیک بتوانم در میان بیست نفر اول قرار بگیرم. برای نخستین بار می‌خواهم یک ورزشکار از ایران باشم که می‌توانم چنین جایگاهی را کسب کنم. خوشبختانه فدراسیون هم تمام تلاشش را می‌کند تا بتوانیم در المپیک بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود