Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:37:51 GMT

۳۰ هزار سیلندر گاز مایع در استان بوشهر بازسازی و نوسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۸۶۷

۳۰ هزار سیلندر گاز مایع در استان بوشهر بازسازی و نوسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم بهره مند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای سیلندرهای گاز مایع معیوب در سطح استان نسبت به میانگین کشوری، طرح استاندارد سازی سیلندرهای LPG به شکل ویژه ای مورد اجرای این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر میانگین تعداد سیلندرهای گاز معیوب در کشور، ۳۵ درصد است در حالیکه این آمار در استان بوشهر به ویژه شهرستان عسلویه به بالای ۷۰ درصد رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد بوشهر، مهاجر پذیر بودن مناطق جنوب استان و انتقال سیلندرها از استان های دیگر به همراه خانواده‌ها و شرکت‌ها را از جمله دلایل افزایش تعداد بالای سیلندرها در این منطقه برشمرد و بیان داشت: نبود شرکت های صاحب سیلندر در استان و عدم انجام تعمیرات روی این سیلندرها بخاطر نبود شرکت متولی باعث ایجاد وضعیت خطرناک در استان شده بود.

وی افزود: در همین راستا، طی برگزاری بیش از ۹ جلسه متعدد با انجمن ال پی جی کشوری در استان و تهران و تقبل تمام هزینه ها از طرف آنان و با توجه به جلوگیری از تحمیل هرگونه بار مالی برای مردم، طرح استاندارد سازی سیلندرهای گاز LPG در دو فاز جمع آوری سیلندرهای فاقد متولی در استان و نوسازی سیلندرهای دارای متولی در استان اجرایی شد.

بهره‌مند اظهار داشت: در راستای نوسازی و بازسازی سیلندرهای دارای متولی در استان، طی سال گذشته هفت هزار و ۵۰۰ عدد سیلندر نو وارد چرخه توزیع و به طور کل بیش از ۳۰ هزار عدد سیلندر بازسازی و نوسازی شده اند که با این کار تحولی چشمگیر در وضعیت سیلندرهای گاز مایع ایجاد شد.

وی افزود: پیش بینی می شود قریب به ۱۰ هزار سیلندر گاز مایع معیوب دیگر در دست مردم باشد که امید است با رایزنی های صورت گرفته با انجمن گاز مایع ایران به منظور تامین بودجه لازم و بهبود وضعیت کنونی کرونا در سطح کشور اجرای این طرح به زودی به اتمام برسد.

مدیرکل استاندارد بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر، شرکت های تاسیساتی سیلندر پرکنی پرسی ایران گاز، جنوب گاز، سالم گاز (بوتان) و لیان گاز در استان خدمت رسانی می کنند ادامه داد: اجرای این طرح با همکاری عموم مردم به شکل بهتری انجام خواهد گرفت، لذا مردم توجه داشته باشند از سیلندرهای فاقد متولی در سطح استان استفاده نکنند چرا که در صورت رخ دادن حوادث ناشی از استفاده از سیلندرهای بی نام و نشان و فاقد متولی بدون استاندارد، هیچ تاسیساتی پاسخگو نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز، می توانند سیلندرهای معیوب خود را به شرکت های تاسیساتی معتبر در استان، تحویل و سیلندرهای نو تحویل بگیرند.

کد خبر 4922747

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان زلزله مواسات بیرجند کمک به نیازمندان استانداری قزوین سیلندرهای گاز گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی (+عکس)
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد