Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی خدابنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق قانون تمامی موسسان مدارس غیر دولتی به مدت ۶ ماه در صورت عدم تامین اعتبار از سوی دولت، باید پرداخت حقوق معلمان طرح خرید خدمات را انجام دهند که گاه انجام نشده است.

وی بدون اشاره به اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق معلمان در این بخش ادامه داد: پیگیر دریافت اعتبار در این زمینه هستیم ضمن اینکه وزارتخانه نیز به شدت  پیگیر این امر و تخصیص اعتبار به استانها برای حمایت از معلمان در این بخش و نیز پرداخت حقوق آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا کنون از محل اعتبارات استانی پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات استان تا پابان آبان ماه و حق بیمه آنان تا پایان بهمن ماه به موسسان مدارس خرید خدمات در استان پرداخت شده است.

خدابنده افزود: در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹ بیش از سه هزار معلم در قالب طرح خرید خدمات آموزشی در ۳۷۲ مدرسه، تعلیم و تربیت بیش از ۸۰ هزار دانش آموز استان را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: شمار معلمان خراسان رضوی در قالب این طرح بیش از ۱۶ درصد نسبت به سال قبل از آن رشد دارد.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز و حدود ۹۰ هزار فرهنگی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا حقوق خراسان رضوی قانون مدیرکل آموزش و پرورش معلم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پرداخت حقوق معلمان خراسان رضوی خرید خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان