Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از میان انبوه پیام‌های دریافتی مردم از طریق (پیام‌رسان‌ها، سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵) در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت در سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع مذکور برای پیگیری به گروه‌های مربوط ارجاع داده شد و نتیجه آن در همین خبر اعلام خواهد شد.


 


گویی مستمری بگیران تامین اجتماعی هیچ متولی ندارند و قانون هم درباره آنها کارایی ندارد. دو ماه از سال گذشته و هنوز هیچ خبری از افزایش مستمری نیست، چرا هیچکس پاسخگو نیست.

 

باسلام چرا در مورد افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی هیچ اقدامی انجام نمی‌گیرد با حقوق۱۶۰۰۰۰۰ هزار با چهار نفر و داشتن دانش‌آموز و پرداخت اجاره بها منزل شما بگوید چطور میتوان زندگی کرد.

 

باسلام. مستمری بگیر تامین اجتماعی با حقوق ۱۵۰۰۰۰۰ تومان چگونه می تواند با۴ نفر زندگی را اداره کند در حالی که یک فرزند دانشجو و یکی محصل است.

 

آقای رئیسی تامین اجتماعی بیا برای یک ماه با حقوق ما زندگی کن چی میشه ببینم میتونی زندگی کنی. فقط به فکر خودتون هستید نه به فکر بازنشسته های بیچاره. چرا حقوق معلمان بازنشسته کشوری و لشکری همه اضافه شده به غیر از تامین اجتماعی خون اونا از خون ما رنگین تره. کو آقای رئیسی بیاد وسط از آقایون بپرست چرا هنوز حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی اضافه نشده است. 


چرا حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی را مانند حقوق بازنشتگان کشوری و لشگری در سال  ۹۹افزایش نمی دهید. ما چطور با این حقوق یک ماه زندگی کرده و کرایه خانه هم بدهیم. عدالت اجتماعی کجاست؟

 

چرا دولت هر زمان که به پول نیاز داره دستش رو توی جیب کارگران میکنه و سازمان تامین اجتماعی خوب محل درآمدی است و از آن بخوبی برای کسری هایی که دارند استفاده می کنند ولی وقتی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را افزایش مینمایند و اقای نوبخت در جواب کارگران میگوید در خصوص افزابش حقوق کارگران معذورم و اجازه ورود ندارم ولی هر وقت پول نیاز دارند بدون تعارف اجازه دارند از صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی به میزانی که میخواهند بی پروا برداشت میکنند. ولی افزایش حقوق کارگران و مستمری بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی نسبت به همه چی بی اختیار هستند و بنده دخالت دولت را در صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و همچنین در خصوص عیدی و افزایش حقوق کارگران را لازم نمیدانم و فقط نماینده کارگران و نماینده کارفرمایان و هیئت امنا در زمینه لازم و کار ساز میدانم . با تشکر فاطمی

 

سلام. دولت میگوید درگیر کرونا است البته برای حقوق مستمر بگیران ولی از دولت تدبیر امید سوال کنید برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری کرونا نیامده بود؟

 

سلام تو رو خدا به مسئولین پیام ما رو برسونید اخه ما امسال با 15 سال سابقه بیمه بازنشست شدیم حقوقی که تامین اجتماعی به ما میده 700000 هزار تومان است. آیا مسئولی با این حقوق خودشون میتونند 5 روز زندگی رو بچرخونن که ما یک ماه باید با 700 تومان بگذرانیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام های مردمی سامانه پیامکی شهروند خبرنگار مستمری بگیران افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان