Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در روسیه به بیش از ۲۲۱ هزار نفر افزایش یافت، بدین ترتیب این کشور از انگلیس و ایتالیا پیشی گرفته و در رده سوم جهانی از لحاظ تعداد افراد آلوده قرار گرفت، البته شمار قربانیان تنها دو هزار نفر است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، گزارش منتشره امروز، دوشنبه از سوی ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل کرونا در روسیه نشان می‌دهد که این کشور، از لحاظ شمار مبتلایان به عفونت ناشی از ویروس جدید کرونا، از انگلیس و ایتالیا هم پیشی گرفته و اکنون به جایگاه سوم جهانی ارتقاء یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین داده‌های این ستاد ، تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه به 221 هزار و 344 نفر رسیده است.

مقامات انگلیسی و ایتالیایی هنوز اطلاعات مربوط به چگونگی وضعیت شیوع کرونا در این دو کشور در روز دوشنبه را منتشر نکرده‌اند.

در حال حاضر در رده بندی جهانی، اسپانیا ( با 224 هزار و 390 مورد ابتلا) مقام دوم را به خود اختصاص داده و جایگاه نخست همچنان از آن ایالات متحده است که تقریبا یک میلیون و چهارصد هزار نفر از مردمش به ویروس کرونا آلوده هستند.

طبق اطلاعات ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل کرونا در روسیه، طی 24 ساعت گذشته در این کشور 11 هزار و 656 مورد جدید بیماری کووید-19 شناسایی شد و بدین ترتیب، درمجموع ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 221 هزار و 344 نفر افزایش یافت.

بیشترین تعداد موارد جدید همچون گذشته در شهر مسکو بود که 6 هزار و 169 ابتلا در آن ثبت شد. بعد از پایتخت، منطقه مسکو ( با هزار و 79 نفر) و شهر سن پترزبورگ (307 مورد) قرار دارند.

در کل دوره شیوع این بیماری همه گیر در روسیه، تعداد افرادی که بهبود یافته بودند به 39 هزار و 801 نفر رسیده و دوهزار و نه (2009) نفر از مبتلایان هم جان خود را از دست داده‌اند.

شب گذشته "ملیتا ووی‌نوویچ" نماینده سازمان بهداشت جهانی در روسیه اعلام کرد که به احتمال زیاد اوج عفونت ناشی از ویروس جدید کرونا در روسیه، دیگر به دوره اوج خود رسیده و اکنون در حال تثبیت شدن است. و با توجه به نتایج حاصله طی روزهای اخیر، امید به هموار شدن سطح عفونت کرونا در روسیه وجود دارد.

به گفته وی، براساس آمار سازمان بهداشت جهانی، از تاریخ 6 ماه مه (17 اردیبهشت ماه)، روند شیوع بیماری کووید-19 در روسیه به زیر شاخص اصلی، یعنی 7 درصد کاهش یافته و به میزان 5.5 درصد کاهش یافت .البته موارد جدید همچنان بالاست، ولی سطح رشد ابتلا در حالت ثباتی باقی مانده است.

وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در روسیه در حال تثبیت استشمار مبتلایان به کرونا در روسیه به بیش از 187 هزار نفر رسیدموارد ابتلا به کرونا در روسیه از 177 هزار نفر هم گذشت

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا کرونا در روسیه ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو همانند ماه‌های گذشته رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه «مه» رامنتشر کرد که ثبت امتیازات مسابقات بین المللی موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد و در میان المپین ها، ناهید کیانی با یک پله صعود جای «جید جونز» قهرمان پرآوازه جهان را در رده دوم گرفت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با جمع امتیازات ۳۲۵.۵۲ امتیاز و بدون تغییر در رده ششم رده بندی ایستاد. در همین وزن ابوالفضل زندی با کسب ۲۱۵.۳۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم جهان قرار گرفت. متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، با ۲۰۰.۴۰ امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه ۴۸ جهان قرار دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری مرد المپیکی ایران با ۲۴۸.۷۵ امتیازو بدون تغییر در رده نهم ایستاد؛ میرهاشم حسینی با کسب ۱۳۱.۲۵ امتیاز و یک پله صعود در رده بیست و یکم جای دارد. آرین سلیمی دیگر المپین ایران با ۱۷۵.۵۶ امتیاز و بدون تغییر در رده بیست و یکم وزن ۸۰+ کیلوگرم، جای دارد.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده دختر المپین ایران با ۲۳۱.۷۵ امتیازدر رده نهم ایستاده است. سوگند شیری قهرمان جهان با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رده سی و دوم قرار دارد؛ غزل سلطانی با کسب ۱۰۱.۴۷ امتیازدر جایگاه ۴۷ قرار گرفت. سعیده نصیری هم با ۵ پله صعود و کسب ۸۴.۶۲ امتیاز در رده ۶۲ قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دختر المپیکی ایران با کسب طلای تورنمنت آزاد صربستان و ارتقای امتیازاتش به ۴۲۶.۴۳ امتیاز، با یک پله صعود در جایگاه دوم جای گرفت. در وزن ۶۷- کیلوگرم ساغر مرادی با کسب ۹۶.۱۶ امتیاز در رتبه ۴۶ ایستاد؛ سیده نرگس میرنوراللهی با ۹۳.۸۴ امتیاز در رده ۴۷ و ملیکا میرحسینی با کسب ۹۳.۰۹ یک رده بالاتر از میرنوراللهی در این وزن قرار گرفته است. در وزن ۶۷+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با ۶۳.۱۴ امتیاز در رتبه ۵۱ رنکینگ المپیکی قرار دارد.

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم