Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار منطقه کاشان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمزه چاوشی ضمن اشاره به تعیین و تکلیف مدارس غیردولتی کاشان اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش و مصوبات صورت پذیرفته با توجه به آثار سوء ویروس کرونا و با توجه به خدمات آموزشی و پرورشی ارائه شده مدارس غیردولتی مجاز به دریافت کامل شهریه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کاشان افزود: مدارس مذکور به لحاظ عدم ارائه خدمات و فعالیت‌های فوق برنامه‌های غیرآموزشی از قبیل سرویس ایاب و ذهاب، غذا، اردوهای دانش‌آموزی، سالن ورزشی، استخر، المپیادها و غیره پس از تعطیلات کرونایی مکلف هستند نسبت به استرداد هزینه‌های دریافتی از اولیا اقدام و رسید بانکی را در اسناد مالی مدرسه درج کنند و یا با رضایت اولیا مبالغ مذکور را بابت شهریه سال جدید تحصیلی دانش آموز به حساب مدرسه واریز کنند.

300 میلیون ریال بسته حمایتی و بهداشتی به نیازمندان اختصاص یافت

محمدرضا حقی با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرح همدلی کریمانه موکب علی بن امام محمد باقر(ع) کاشان 114 خانوار نیازمند شناسایی و معرفی شدند و 300 میلیون ریال اقلام خریداری و هر بسته به نام یکی از شهدای شهرستان کاشان نامگذاری شد.

از گوشه و کنار یزد | نیکوکاران یزدی در رزمایش مواسات و همدلی پنج میلیارد تومانی کمک کردنداز گوشه و کنار اصفهان| اجرای طرح QRکد در تاکسی‌ها/ بیش از 5000 ناظر برخورد با روزه‌خواری در استان فعال شدنداز گوشه و کنار استان لرستان|از اعزام تیم تخصصی برای بررسی آسیب‌های قلعه فلک الافلاک تا اختصاص اعتبار برای مرمت

مدیر موکب علی بن امام محد باقر(ع) کاشان افزود: بسته‌ها شامل 16 قلم مواد غذایی و بهداشتی و فرهنگی شامل گوشت، مرغ، روغن، قند، چای، رب، خرما، سویا، حلوا، ماکارونی، ماسک، ضدعفونی کننده دست و سطح، کتاب کودک، کتاب تفسیر، رزق زائر و عکس یادبود شهید بوده است.

جشنواره مجازی «روزگار وصل2» در کاشان برگزار شد

مرتضی والی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه های مختلفی با محوریت برنامه‌های قرآنی، مسابقه، تولید کلیپ و مطالب آموزش شهروندی با بهره گیری از فضای مجازی در قالب جشنواره روزگار وصل2 برگزار و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان تعداد برنامه های برگزار شده را 22 عنوان برنامه دانست و افزود: تلاوت قرآن، اذان، تواشیح و ابتهال‌خوانی در قالب برنامه«دعوت» به صورت زنده در میادین و سطح شهر، مناجات خوانی توسط هنرمندان در برنامه«ماه راه عشق» از دیگر برنامه ها است.

انتهای پیام/ 801/ح

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم در استان، از معلمان و فرهنگیان مازندران قدردانی کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ضمن یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری، با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید و با قدردانی از زحمات و خدمات علمی،تربیتی، پرورشی، آموزشی جامعه فرهنگیان ، گفت: اهمیت تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، آینده یک مملکت و جامعه در گرو آموزش و پرورش است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: برای جهاد تبیین باید از نظر افرادی که با ذهنیت این نسل آشنا هستند استفاده کنیم، در خود مدارس پرورشی را باید جدی بگیریم، همانطور که قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده، پرورش مهمتر از تعلیم است.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: مدارس هیات امنایی از ولایت و قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست، باید حساب شده باشند، در عین اینکه دولتی هست برنامه‌های، اخلاقی فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای را باید برای دانش آموزان داشته باشند، ما اینجور مدارس را تشویق می‌کنیم در این راستا شاهد همکاری مسئولین شهری هم بودیم، در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیات امنایی داشته باشیم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم در این دیدار از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت روز معلم در سطح استان خبر داد و گفت: در این هفته به مدارس توصیه شد برنامه ای با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان در تجلیل از جایگاه معلم برگزار کنند 

کمالی با بیان اینکه در آیین تجلیل استانی نیز از ۶۰۰ معلم قدردانی خواهد شد افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته؛ با معرفی ۹۸ معلم منتخب شهرستانی و ۹ معلم برای معرفی به کشور از مقام آنان ویژه تجلیل شود.

دیگر خبرها

  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند