Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه گفت: به وزیر صمت گفته ام، نظام تولید و توزیع خودرو در کشور نیاز به جراحی دارد و نباید در نحوه فروش خودرو به گونه‌ای عمل کرد که هیزمی بر آتش دلالی باشد.

به گزارش مشرق، آیت الله رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، اظهار کرد: به وزیر پرتلاش صمت هم گفته ام، نظام تولید و توزیع خودرو در کشور نیاز به جراحی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نباید در نحوه فروش خودرو به گونه‌ای عمل کرد که هیزمی بر آتش دلالی باشد، افزود: برخوردهای قاطع قضایی با اخلالگران در بازار ارز و خودرو تداوم خواهد داشت، اما این برخوردها منجر به اصلاح نظامات نمی‌شود؛ باید نظامات به گونه‌ای اصلاح شود که از درونش اخلال گر و رونق دلالی و سوءاستفاده درنیاید.

ببینید: عکس/ جلسه شورای عالی قوه قضاییه فیلم/ موانع جهش تولید از نظر رئیس دستگاه قضا

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: هم تولیدکننده از این شرایط ناراضی است هم مردم.

وی یادآور شد: رونق بورس برای همه نشاط آور است؛ اما برای جلوگیری از آفات محتمل و تولید پرونده در آینده، باید مراقبت شود تا نقدینگی به سمت تولید هدایت شود. 

آیت الله رییسی افزود: مبارزه باقاچاق، ایجاد دادگاه‌های تجاری و تثبیت حقوق مالکیت سه خواسته لازم الاتباع مقام معظم رهبری از دستگاه قضایی در دیدار با اصحاب تولید بود.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق سازمان یافته درسراسرکشور بالاخص در مناطق بندری در اولویت دستگاه قضاست، تصریح کرد: صدور آرای متقن و تخصصی در دادگاه‌های تجاری در تهران و مراکز استان‌ها در آینده نزدیک، تاثیرمستقیم بر بهبود فضای کسب و کار خواهد داشت.

رییس قوه قضاییه بیان داشت: تحکیم و توسعه اسناد رسمی در مقابل اعتبار اسناد عادی، برای تثبیت مالکیت اشخاص، یکی از برنامه‌های اصلی تحولی دستگاه قضایی است که مطالعات آن تا پایان خرداد به پایان خواهد رسید.

آیت الله رییسی تاکید کرد: تمام تلاش دستگاه قضا در این ایام حفظ سلامت زندانیان و رفع نگرانی از خانواده‌های آن‌ها بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس مقام معظم رهبری دستگاه قضا سید ابراهیم رئیسی تولید قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!