Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به منظور پیگیری مسائل مربوط به سانحه حریق در سرای دو دری تبریز و همچنین رفع موانع موجود جهت بازگشت اوضاع این سرا و مغازه‌ها به حالت عادی و ایجاد رونق اقتصادی جلسه‌ای تشکیل شد. تاریخ انتشار: 13:41 - 22 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۹۱۲

خبرگزاری میزان - جلسه‌ای با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی و نمایندگانی از ادارات و ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و نیز نمایندگان اصناف و بازاریان تبریز همچنین هیئت امنای سرای دودری بازار سرپوشیده تبریز جهت پیگیری مسائل مربوط به سانحه حریق در سرای دو دری که در سال ۹۸ اتفاق افتاده بود و همچنین رفع موانع موجود جهت بازگشت اوضاع این سرا و مغازه‌ها به حالت عادی و ایجاد رونق اقتصادی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه احمد موقری بر ضرورت حمایت از اعتبار و حیثیت بین المللی و ملی بازار تاریخی تبریز که به عنوان یک اثر ملی و جهانی در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) به عنوان بزرگترین مجموعه سرپوشیده (بازار) جهان ثبت گردیده است، تاکید  کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی در این جلسه همچنین برای جلوگیری از وقوع سوانحی مشابه این حادثه در بازار تبریز با توجه به در پیش رو بودن فصل گرما و و استفاده بیش از پیش اصناف و کسبه از نیروی برق برای ایجاد تهویه مطبوع در تابستان هشدار‌های لازم و راهکار‌های برون رفت و پیشگیرانه را در این زمینه یاد آور شد.

در ادامه نمایندگان ادارات ذی ربط شرکت کننده در این جلسه به بیان نکته نظرات خویش پرداخته و نمایندگان اصناف و کسبه بازار نیز به مسایل و مشکلات موجود اشاره کردند.

در پایان جلسه سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز حمایت دستگاه قضایی استان از پروسه رفع موانع تولید و اشتغال و تحقق شعار جهش تولید دستورات لازم را به ادارات و ارگان‌های ذی ربط در جهت رفع مسایل و مشکلات مربوط صادر کرد.

گفتنی است: در سال ۹۸ به دنبال اتصال برق در سرای دودری تمامی مغازه‌های این سرا طعمه حریق شده بودند.

بیشتر بخوانید: صدور دستورات قضایی برای حفظ اموال و مدارک مردم در آتش سوزی بازار تبریز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار تبریز رونق اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود