Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:31:27 GMT

دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با جواد علیزاده

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۳۴۵۲

دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با جواد علیزاده

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برای تسلیت گفتن درگذشت همسر جواد علیزاده، به دیدار این هنرمند رفت. 

به گزارش ایسنا، چند روزی است که جواد علیزاده، هنرمند پیشکسوت عرصه کاریکاتور در سوگ همسر خود نشسته است. در پی همین موضوع، محمد طباطبایی _ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت _ در این روزهای کرونایی برای عرض تسلیت به دیدار این هنرمند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طباطبایی در صفحه شخصی خود نوشته است: «گفتم شما فراز و نشیب‌های کمی در زندگی نداشته‌اید، از پیچ‌های تندی به سلامت گذشته‌اید، سختی‌های زیادی تحمل کرده‌اید؛ مثلا می‌خواستم دلداری بدهم برای عرض تسلیت. او اما با نگاهی غم‌آلود و بُغضی فروخورده گفت این یکی فرق می‌کند، غم سنگینی است.

جواد علیزاده، هنرمند پیشکسوت و کاریکاتوریست خوب کشورمان این روزها داغدار از دست دادن همسرش است. او اما صبور است و سختکوش. این را از خاطراتش می‌شود فهمید، از روزهای حضورش در کیهان و اخراجش از این روزنامه. از سختی‌هایی که برای انتشار مجله طنز و کاریکاتور تحمل کرده تا صبوری و استقامتش. او اما امید دارد، امید دارد که از نگرانی‌ها و گلایه‌هایش از وضعیت نشریات کاغذی گفت و گفت که همچنان یک‌تنه ایستاده تا مجله طنز و کاریکاتور ادامه دهد.»

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جواد علیزاده مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت جواد علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت صداوسیما درگذشت


به گزارش تابناک از ایسنا، حسین تبریزی خبرنگار پیشکسوت سازمان صداوسیما و فعال حوزه شهری پس از طی یک دوره بیماری امروز  درگذشت.

دیگر خبرها

  • خبرنگار پیشکسوت صداوسیما درگذشت
  • رفقای قدیمی و صمیمی در تیم ملی به هم رسیدند
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز