Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: اختصاص بالگرد به استان حادثه خیزی چون ایلام مهم و حائز اهمیت است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در دیدار مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ضمن تبریک هفته هلال احمر از زحمات و تلاش های عارفی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان تشکر کرد و وی را مدیری پرتلاش و بی حاشیه خواند و گفت: این مدیر با اخلاق و زحمت کش در حوادث مختلف همیشه پای صحنه بودند و از این بابت از زحمات ایشان و مجموعه دوستان در هلال احمر استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه تقویت هلال احمر را از اولویت های خود در استان عنوان کرد و گفت: ضرورت و حیاتی بودن وظایف و خدمات هلال احمر اهمیت این نهاد مهم را دوچندان ساخته است.

استاندار ایلام: تمام شکایت از رسانه‌های استان را منتفی اعلام کرداستاندار ایلام‌: جلوگیری از ورود کالای قاچاق به تحقق‌ "جهش تولید" کمک می‌کنداستاندار ایلام: هیچ‌گاه از اعتماد به جوانان و میدان دادن به آنان پشیمان نخواهیم شد

سلیمانی دشتکی در ادامه از کمک خوب هلال احمر کشور و اختصاص یک بالگرد به استان تشکر کرد و گفت: ایلام یکی از مناطق حادثه خیز کشور است و اختصاص این بالگرد کمک موثری در مواقع ضروری برای استان است.

وی افزود: در این رابطه در حوادث و رخدادهای گذشته عملکرد هلال احمر در استان مطلوب و رضایت بخش بوده است و از این بابت از مجموعه عوامل این سازمان در کشور و استان تشکر می کنم.

وی در ادامه مدیرعامل جدید هلال احمر استان را از افراد پرتلاش و توانمند خواند و گفت: با توجه به اینکه مجموعه هلال احمر یک خانواده همراه و همدل هستند امیدواریم که ایشان نیز در امور خود موفق باشند.

در ادامه سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و کمک های خوب استاندار ایلام به هلال احمر گفت: حضور ارزشمند آقای سلیمانی در استان باعث تسریع در روند امور و ایجاد فضایی همدل و همراه شده است.

وی عنوان کرد: از خیلی وقت پیش بنا بود که بالگرد به استان اختصاص یابد اما هر بار بنا به دلایلی این مهم اتفاق نیافتاد اما امروز به صورت همزمان شاهد افتتاح آشیانه بالگرد و اختصاص بالگرد به استان هستیم و این برای من خوشحال کننده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در ادامه از ایمنی بالای بالگرد اختصاص یافته به استان گفت: این نوع بالگرد دوموتوره و از نوع پیشرفته ترین بالگردها در نوع خود است.

انتهای پییام/861/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر بالگرد به استان هلال احمر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از سقوط و جان باختن یک نفر در ارتفاعات جنگل ابر منطقه خبر داد.

حسین درخشان ۱۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد در ارتفاعات جنگل ابر در شهرستان شاهرود دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: پس از اعلام سقوط یک نفر در ارتفاعات جنگل ابر واقع در سرتخت دوم منطقه قلعه چه شهرستان شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، عملیات امداد و نجات آغاز شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه گزارش حادثه توسط کوهنوردان منطقه به هلال احمر اعلام شد تصریح کرد: به محض اطلاع از حادثه، بلافاصله با اعزام یک تیم تخصصی از پایگاه امداد و نجات کوهستان جنگل ابر. عملیات جست‌وجو و امداد و نجات از ساعت ۱۸:۴۰ روز جمعه شروع شد.

وی با تجلیل از تلاش امدادگران عنوان کرد: تلاش شبانه نجاتگران برای یافتن فرد سقوط کرده بیش از هشت ساعت در دره‌های جنگل ابر ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان سمنان گفت: سرانجام پیکر بی‌جان حادثه دیده پس از ساعت‌ها تلاش نجاتگران پیدا و عملیات در ساعت سه و ۱۲ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت