Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: زیبنده نیست پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، بسیاری از روستاها راه درستی نداشته باشند، برای همین اولین اقدام، ساخت راه‌های روستایی است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حسینعلی مقصودی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت:  زیبنده نیست بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، روستایی بالغ بر 50 خانوار در کشور وجود داشته باشد که هنوز راه روستایی مناسبی نداشته باشد لذا اولین قدم  زمان ورود به روستا ساخت راه روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرکرد| آزادراه چهارمحال و بختیاری به خوزستان توسعه می‌یابدبزرگراه 4بانده‌ لردگان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسدکاهش 3.2 درصدی تردد در جاده‌های کشور

وی ادامه داد: همچنان 604 کیلومتر راه خاکی ،213 شوخه، 817 کیلومتر راه خاکی از مجموعه 2 هزار و 370 کیلومتر راه کشور بالغ بر 20 هزار راه باقی مانده است.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اولین دغدغه روستاهای استان از جمله بازفت و غیره، راه است زیرا که بعد از راه‌سازی ادارات دیگر از جمله مسکن سازی، بهداشت و آبرسانی می‌توانند خدمات خود را به روستا ارائه دهند.

مقصودی افزود: پروژه‌های نیمه کار و نیمه تمام بسیاری در حوزه مسکن سازی از جمله ساختمان فرمانداری کوهرنگ در سطح استان وجود دارد که باید به دور از هیاهو و جنجال اولویت‌بندی شوند و روش قطره چکانی برای تکمیل پروژه‌ها اثری ندارد.

وی ادامه داد: اقدام ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و سعی بر این است تا با همدلی ادارات مشکلات این استان را حل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در زمینه گردشگری تنها صحبت می‌شود و عملیاتی صورت نگرفته است افزود: اداره کل راه و شهرسازی در حوزه گردشگری به یک سند بالادستی نیاز دارد لذا می‌طلبد اداره میراث فرهنگی با اداره شهرسازی در این حوزه همفکری کنند.

وی گفت: حوزه راه‌سازی سالیان دور فعال بود و پروژه‌های بروجن -اصفهان، کمربندی بروجن و غیره توسط این مجموعه پیگیری می‌شد اما در سال جاری این شرکت حذف شده که این عملکرد و رضایت بخش نیست و مدیریت پروژه‌های استانی از راه دور امکان ندارد.

مقصودی در پایان گفت: کار کردن در این اداره کل کار جهادی را می‌طلبد و کار کارمندی کفاف پروژه‌های بزرگ این اداره را نمی‌دهد.

انتهای پیام/7540

R7540/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱.۱
بروجن: ۱.۲
لردگان: ۰.۶
کوهرنگ: ۷.۵
اردل: ۰.۳
بن :۰.۷
فارسان: ۱.۳
سامان: ۰.۵
شلمزار: ۰.۸
فرخ شهر: ۱.۳
مال خلیفه: ۲.۱
سورشجان: ۰.۸
بلداجی: ۰.۹
ایلبگی: ۰.۳
دوآب صمصامی: ۲.۷
بازفت: ۳
لیرابی: ۱.۵

کد خبر 749541

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری