Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا همچنین از استمرار فعالیت دستگاه های اجرایی استان تهران با دو سوم ظرفیت کارکنان و دور کاری خبر داد.

وی ادامه داد: مصوبه حضور دو سوم کارکنان دستگاه های اجرایی استمرار دارد و یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام می دهند و

به گفته عباس پاشا، به دستگاه ها ابلاغ شده که در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای استمرار مصوبه قبلی شروع ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در تمامی استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشتگاه های اجرایی در شهرستان‌های استان تهران روزهای پنجشنبه نیز به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند، گفت: ساعت فعالیت این دستگاه ها در روزهای پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خاطرنشان کرد: با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل می آید تا خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید عنوان کرد: باید برنامه مشخص کاری خود را به صورت خلاصه و مکتوب ارائه نمایید تا بتوان پس از گفت‌وگو و تبادل نظر آن را مبنای کار قرار داد که در این صورت عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قابلیت ارزیابی هم خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود چرا که در برخی سیستم‌ها مشاهده می‌کنیم که وقتی فردی مسئولیت دستگاه را بر عهده می‌گیرد در ابتدای کار عنوان می‌کند که یک خرابه را تحویل گرفته و تلاش‌های گذشتگان را نادیده می‌گیرد که چنین چیزی از لحاظ اخلاقی، عُرفی و سیاست کاری صحیح نیست و البته کار را هم بی ریشه نشان می‌دهد در صورتی که اگر کار خود را در استمرار تلاش‌های مسئولان گذشته بداند هم رعایت اخلاق داشته و هم کار خود را ریشه دار نشان داده‌ است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر جنبه کیفی و تاثیرگذاری فعالیت‌ها بیان کرد: اثربخشی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای اهمیت است و باید ارزیابی صورت گیرد که چه مقدار در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: برخی امورات روزمره باید به طور مستمر انجام پذیرد اما باید توجه داشته باشید که این‌ تنها کارهای اولیه است و باید به مراتب فراتر از این تلاش صورت گیرد و در همین راستا امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر عنوان می‌کنند:« انجام کارهای کوچک نباید شما را از کارهای بزرگ بازدارد و انجام کارهای بزرگ نباید مانعی برای انجام کارهای کوچک باشد».

همچنین در ابتدای این دیدار مجتبی میرحسینی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه بخشی از اهداف و برنامه‌های طراحی شده در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند