Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:40:37 GMT

نماینده ارومیه: به داد مرغداران برسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۰۷۷

نماینده ارومیه: به داد مرغداران برسید

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به وضعیت اضطراری دامداران و مرغداران خواست که در رسیدگی به این وضعیت اضطراری تسریع شود و به داد مرغداران برسند.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: وزرای آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات توجه داشته باشند که تدریس زبان مادری آذربایجانی در همه دانشگاه‌ها و مدارس با وجود حدود ۴۰ میلیون ترک زبان امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین توجه به معوقات معلمان و پرداخت پاداش و عیدی بازنشستگان و فرهنگیان سال ۹۷ و ۹۸ امری ضروری است.

وی در تذکری به وزیر ورزش عنوان کرد: باید در توسعه فدراسیون ورزشی کارگری، حمایت و تقویت ورزشکاران و اختصاص بخشی برای توسعه ورزش کارگران و کشاورزان و همچنین احداث سالن‌های ورزشی در استان اهتمام لازم را داشته باشید.

نماینده مردم ارومیه خطاب به وزیر کار عنوان کرد: ‌در خصوص افزایش دستمزد کارگران و بازنشستگان مطابق تبصره ۱۲ قانون بودجه توجه لازم انجام شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد: به وزیر راه تذکر می‌دهم که در احداث مسکن کارگران و روستاییان طبق اصل ۳۱ قانون، همچنین مسکن کارگران ساختمان‌سازی دستورات لازم را صادر کنند.

قاضی پور در پایان در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: ضرورت دارد در تهیه و توزیع سویا و ذرت مرغداران و دامداران کشور که در وضعیت اضطراری قرار دارند سرعت بخشیده شود. به داد مرغداران برسید قبل از اینکه واحدهای آن‌ها تعطیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟