Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:28:22 GMT

انتقاد ذوالنوری از مقصر دانستن وزیر کشور در حوادث آبان ماه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۴۴۷

انتقاد ذوالنوری از مقصر دانستن وزیر کشور در حوادث آبان ماه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از نطق اخیر علی مطهری گفت: این مطلب که وزیر کشور مقصر اصلی حوادث بنزینی سال ۹۸ است واقعیت ندارد. وزیر کشور جز اطاعت از رئیس جمهور و دستور شورای امنیت کاری نکرده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در واکنش به نطق اخیر علی مطهری گفت: دکتر مطهری اظهار کردند که وزیر کشور عامل اصلی حوادث بنزینی سال ۹۸ بوده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و عضو شورای امنیت  کشور باید بگویم که از نزدیک شاهد تلاش های وزارت کشور و شخص وزیر کشور بودم این مطلب که آقای مطهری فرمودند، واقعیت ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با استناد به جلسات وزارت کشور در آبان ماه گفت: وزارت کشور  و وزیر این وزارت خانه به طور شبانه روزی تلاش می‌کردند که حادثه‌ای اتفاق نیفتد و اگر افتاد کمترین هزینه داشته باشد. وزیر کشور جز اطاعت از شخص رئیس جمهور و دستور شورای امنیت ملی کاری انجام ندادند. از دوستان می‌خواهیم که در انتساب مطالب دقت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير کشور امنیت ملی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست