Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@14:19:23 GMT

فرصت برای تکمیل ظرفیت حج تمتع امسال

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۴۴۹۶

فرصت برای تکمیل ظرفیت حج تمتع امسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود عرب نژاد، مدیر کل حج و زیارت استان کرمان گفت: نظر به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ در برخی شهرستان ها، به منظور تکمیل ظرفیت‌های از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تاریخ اول مهر ماه سال ۸۶ لغایت سی ام آبان ماه۸۶ به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت‌ها دعوت به عمل می‌آید تا از روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح برای ثبت نام در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت به آدرس reserve.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

او افزود: ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده اند می‌بایست ابتدا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کنند.

عرب نژاد تصریح کرد: بدیهی است امر ثبت نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره فوق الذکر پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هریک از شهرستان‌ها پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت حج تمتع ویروس کرونا تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ در این مراسم اَعمال حجِ ابراهیمی به صورت نمادین اجرا شد و حاضران آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم