Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالدینی از مصاحبه های بی پروای رانگنیک در مورد میلان شاکی است و این نارضایتی، احتمالا باعث جدایی دیگری میان میلان و یک اسطوره خواهد بود.

طرفداری- مذاکره پنهانی ایوان گازیدیس با رالف رانگنیک، باعث شد زوانمیر بوبان طغیان کرده و با مصاحبه جنجالی علیه گازیدیس، از باشگاه جدا شود. حال همین شرایط برای مالدینی هم پیش آمده زیرا چند روزی است رانگنیک درباره میلان مصاحبه می کند و این در حالی است که فصل هنوز تمام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میلان نیوز، مالدینی در این خصوص گفته است:

تابحال با رالف رانگنیک صحبتی نداشته ام و نمی فهمم اظهارات او بر چه پایه و اساسی شکل گرفته است. شاید به این دلیل باشد که مالک باشگاه هیچ چیزی به من نگفته است. از نظرم برخی معیارها باید مورد سنجش قرار بگیرند. این سرمربی آلمانی در خصوص قدرت کامل در مدیریت و بعد فنی میلان صحبت می کند و پست هایی را می خواهد که افراد حرفه‌ای با قراردادهای حرفه‌ای مشغول به کار هستند.

یک توصیه به او دارم؛ پیش از یاد گرفتن زبان ایتالیایی بهتر است مفاهیم حرفه‌ای گری و احترام را مجددا مرور کند. در این شرایط که از بحران سختی عبور می کنیم، برخی تیم ها تلاش می کنند فصل را به پایان ببرند چون هنوز چیزی تمام نشده است. میلان هم می خواهد با نهایت حرفه‌ای گری فصل را تمام کند چون باید صلاح میلان در اولویت باشد. 

این صحبت های مالدینی در حالی است که هم ایوان گازیدیس و هم الیوت خواستار ماندن اسطوره در باشگاه بودند اما بعید به نظر می رسد با وجود رانگنیک، پائولو مالدینی حاضر به ادامه همکاری باشد. دیروز مصاحبه دیگری از رانگنیک منتشر شده بود که از مذاکرات اولیه خبر می داد؛ درست زمانی که بوبان و مالدینی از چیزی خبر نداشتند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد