Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:32:40 GMT

نظامیان آمریکایی به کمک غذایی نیاز دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۵۰۳۶

نظامیان آمریکایی به کمک غذایی نیاز دارند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی میلیتاری تایمز نوشت: در حالی که بسیاری از سرپرستان خانوار‌های نظامی آمریکا مشاغل خود را به سبب پیامد اقتصادی شیوع ویروس کرونا از دست می‌دهند، مشکلاتشان برای دسترسی به مواد غذایی افزایش یافته است.

برنامه کمک تغذیه مکمل یا جیره‌های غذایی باید به خانواده‌های نظامیان در زمان این بحران کمک کند، اما برخی خانواده‌ها واجد شرایط استفاده از کمک‌های غذایی نیستند، آن هم در حالی که از لحاظ مالی توانایی تأمین مواد غذایی کافی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیتاری تایمز افزود کنگره باید در لایحه بعدی برای کاهش مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، شرایطی را که برای استفاده از برنامه کمک تغذیه مکمل برای خانواده‌های نظامی وجود دارد، اصلاح کند.

نتایج نظرسنجی جدید نشان می‌دهد: ۹ درصد از خانواده‌های نظامی اعلام کرده‌اند فقط برای خرید یک هفته خواروبار پول دارند.

براساس آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۶۳۸ نفر رسید. از این تعداد ۸۰ هزار و ۷۸۷ نفر جان باخته و ۲۵۶ هزار و ۳۳۶ نفر بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا در آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه