Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری اشتهارد گفت: با برطرف شدن کامل مشکلات دو واحد تولیدی در این شهرستان از تعطیلی و بیکار شدن بیش از ۱۰۰ نفر جلوگیری شد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی بستامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود دادگستری این شهرستان برای برطرف کردن مشکلات یک واحد تولیدی و یک صنعت با فناوری‌های پیشرفته اظهار داشت: نخستین محور از برنامه‌های تحولی دادگستری استان البرز مرتبط با حوزه اقتصاد و فعالان اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تداوم تعطیلی واحدهای صنفی پرخطر در گیلان؛ 1602 واحد صنفی متخلف پلمپ شددستور وزارت صمت؛ تعطیلی واحدهای تولیدی مرتبط با کرونا ممنوع استفساد در برخی مراجع دولتی، باعث تعطیلی واحد‌های تولیدی می‌شود

وی افزود: همچنین از جمله برنامه‌های مرتبط با این محور رصد و نظارت بر اقدامات صنایع و فعالان اقتصادی است تا دادگستری استان و به تبع آن دادگستری شهرستان بتواند در فرصت مناسب مشکلات آنان را برطرف کند.

رئیس دادگستری اشتهارد با بیان اینکه  سال گذشته اقدامات خوبی از طرف دادگستری برای حمایت از صنعتگران در حوزه‌های متفاوت انجام شد گفت: امسال که مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری کرده اند انتظار می‌رود که صنعتگران و فعالان اقتصادی تمام اهتمام خود را در جهت رسیدن به این هدف به کار گیرند.

وی با بیان اینکه دادگستری استان البرز آمادگی خود را برای برطرف کردن مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی در سال جدید نیز اعلام می کند گفت: لازمه حمایت‌ دستگاه قضا و دادگستری البرز، تلاش و کوشش خود صنعتگران و فعلان اقتصادی است و دادگستری استان البرز از مدیران شجاع و پرتلاش حوزه صنعت که در این شرایط تحریم به تولید خود ادامه می‌دهند و سنگر را خالی نمی گذارند قطعا حمایت می کند.

بستامی تصریح کرد: با این رویکرد و با توجه به مشکلات پیش آمده برای یک شرکت تولیدی در این شهرستان و صدور حکم قضائی نیابتی صادره از استان قزوین به منظور توقیف و به مزایده رفتن یکی از دستگاه‌های در حال تولید این واحد که جابه جایی آن در عمل منجر به تعطیلی کارخانه و بیکار شدن کارگران این کارخانه می‌شد تدبیر و تصمیم شایسته اتخاذ شد و از جابه جایی و انتقال جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: حسب دستور رئیس کل دادگستری استان البرز پیگیری برای حل مشکلات این واحد تولیدی آغاز شده و با اینکه پرونده اجرایی مطابق نیابت صادره تشکیل و دادگستری اشتهارد صرفا مرجع مجری نیابت بود اما با توجه به اینکه دستگاه قضائی استان و شهرستان اشتهارد رویکرد حمایتی از صنایع دارد برای حمایت از این واحد وارد عمل شد.

بستامی از ورود دادگستری شهرستان به حل مشکلات یک واحد تولیدی دیگر که دارای یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته دنیا است خبر داد و بیان کرد: با برطرف شدن مشکلات این واحد تولیدی توسط دادگستری از تعطیلی و بیکار شدن آن جلوگیری به عمل آمد.

وی گفت: با برطرف شدن کامل مشکلات این دو واحد تولیدی از تعطیلی و بیکار شدن بیش از 100 نفر در شهرستان اشتهارد جلوگیری شد.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان البرز دادگستری اشتهارد فعالان اقتصادی واحد تولیدی بیکار شدن برطرف شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان