Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@10:58:40 GMT

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۵۳۲۵

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ؛ به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، جشن میلاد مجازی به صورت آنلاین توسط مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) کوی علوی برگزار شد.

این مراسم با هدیه‌های معنوی مدعوین به پیشگاه امام مجتبی علیه‌السلام (شامل یک صفحه از قرآن و یک تسبیح صلوات) دعای شریف افتتاح آغاز شد و در ادامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با موضوع تحلیل شخصیت معنوی، اجتماعی، و سیاسی امام حسن (ع)، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پخش مولودی  و زیارت امام حسن مجتبی (ع)، طراحی مسابقه از محتوای سخنرانی و اشتراک گذاری عکس‌های نقاشی کودکان دیگر بخش‌های جشن است همچنین جوایزی به پنج نفر نفر از کودکان حاضر در مسابقه و سه نفر از خانم‌ها تعلق گرفت که به همت مدیریت محترم همزمان با عید سعید فطر تقدیم برندگان خواهد شد.

توزیع صد بسته معیشتی از سوی مدرسه کوثر خرمشهر

مدرسه علمیه کوثر خرمشهر به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری جشن مجازی میلاد امام حسن علیه السلام در گروه طلاب و گروه‌های فرهنگی وابسته به حوزه، تهیه کلیپ مولودی عربی و فارسی و پوستر گرگیعان جهت انتشار در فضای مجازی، تهیه و توزیع صد بسته حمایتی (مرغ، برنج، روغن، شکر، ماکارونی، رب گوجه، کنسرو نخودفرنگی، خرما)، تهیه و توزیع بروشور فرهنگی میلاد کریم اهل البیت و ۲۰۰ بسته فرهنگی گرگیعان در سطح شهر خرمشهر و در منازل نیازمندان را انجام داد.

برگزاری جشن مجازی با کریم آل طه سرفرازم

به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا (س) و به مناسبت میلادبابرکت کریم آل طه علیه السلام مراسم معنوی و جشن مجازی تحت عنوان «با کریم آل طه سرفرازم» بصورت مجازی و زنده برای طلاب، کادر و اساتید موسسه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا، یک صفحه منتخب از قرآن کریم به صورت جمعی تلاوت و سپس برنامه قرائت دعای فرج، مولودخوانی، کلیپ صوتی بیانات مقام معظم رهبری باموضوع امام مجتبی، قرائت دعای افتتاح، مسابقه ویژه طلاب، مسابقه ویژه فرزندان طلاب، قرائت دعای مجیر، کلیپ کمک مومنانه اجرا شد.

پخش شیرینی جات در نیمه ماه مبارک رمضان

مدرسه علمیه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) ماهشهر عملکرد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اقدام به بسته بندی شکلات به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و گرگیعان کرد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بزرگسالان و تزیین منازل ویژه کودکان، توزیع ۵۰ بسته مواد غذایی شامل ماکارونی، برنج، روغن و ... برای نیازمندان، تهیه و توزیع ۱۵۰ پرس غذا همراه با لگیمات و حلوا، توزیع اسباب بازی برای ایتام دیگر کارهای صورت گرفته در نیمه ماه رمضان است.

همچنین همکاری طلاب با خیرین و دیگر خواهران و برادران جهادی شهرک طالقانی جهت جمع آوری کمک‌های نقدی صورت گرفت و به تعداد ۳۰۰ پرس غذا به همراه زولبیا و بامیه، سبزی، شربت و دیگر شیرینی جات در میان نیازمندان توزیع شد.

48

کد خبر 1387122

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان مناسبت میلاد میلاد امام حسن امام حسن مجتبی علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

 در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده توزیع شد.

 محمدترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به‌صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تأکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل‌زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

 همچنین به‌صورت مستمر آب‌معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب‌معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

 گفتنی است وسایل موردنیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

 ترکمانه تأکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک‌رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان