Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:21:16 GMT

موضع باشگاه پرسپولیس تغییر نکرده/ تعطیلی آسانترین اقدام است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۵۸۱۰

موضع باشگاه پرسپولیس تغییر نکرده/ تعطیلی آسانترین اقدام است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رسول پناه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس، پیش از این، مواضع خود را درباره شرایط لیگ برتر اعلام کرده است. موضع باشگاه تغییر نکرده است. اولویت اول، مباحث مربوط به سلامت و بهداشت است و تصمیم گیرندگان در این حوزه نیز مشخص هستند. از سوی دیگر اعتقاد داریم، شرایطی که برای جامعه ایجاد شده است نباید برای رسیدن به اهداف و نیات شخصی مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ارتباط با آغاز فعالیت‌ها در هر حوزه، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم می‌گیرد. موضع باشگاه پرسپولیس هم این است که هر زمان قرار بر آغاز رقابت‌های فوتبال شد، ابتدا تکلیف بازی‌های این فصل معلوم شود. پرسپولیس از نزدیک‌ترین رقیب خود، ده امتیاز پیش است ولی ترجیح ما اثبات این برتری و اقتدار در زمین مسابقه است. متاسفانه در اظهار نظرها می‌بینیم که بعضی سهوی یا از روی عمد موضوع را به شکل دیگری وانمود کرده‌اند.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: راهکارهای مختلفی را می‌توان برای ادامه بازی‌ها و سپس برگزاری رقابت‌های فصل آینده بررسی کرد. همیشه آسان‌ترین راه حل، بهترین راه حل نیست و تعطیلی بازی‌ها آسانترین اقدامی است که می‌تواند به ذهن هر کسی برسد. با این وجود اگر در نهایت تصمیم فدراسیون فوتبال این باشد که بازی‌های این فصل را در همین جا متوقف کند، باشگاه پرسپولیس انتظار دارد نتیجه ماه‌ها تلاش، هزینه و برتری قاطع خود با اختلاف ده امتیازی را ببیند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما بر خلاف دروغ‌پردازی‌هایی که شده است، اصلاً به دنبال قهرمانی بدون انجام ادامه بازی‌ها نیستیم ولی اگر تصمیم مراجع فوتبال این باشد از حق قانونی خود و ده‌ها میلیون هوادار که بزرگترین و اصلی‌ترین جامعه هواداری فوتبال ایران و آسیا هستند، چشم پوشی نمی‌کنیم. اگر به هر دلیلی تصمیم مسئولان بر این باشد که ادامه بازی‌های لیگ برگزار نشود، پرسپولیس تمام فاکتورهای قهرمانی را دارد و مثل فرانسه که تیم پاری‌سن‌ژرمن شرایط مشابه ما را داشت، پرسپولیس هم باید به عنوان قهرمان معرفی شود.

کد خبر 4922995

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال فدراسیون والیبال کشتی آزاد فدراسیون فوتبال فوتسال احمد سعادتمند تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از روی کار آمدن مالک جدید در باشگاه استقلال و واگذاری سهام آبی ها به صنایع پتروشیمی خلیج فارس، صحبت هایی درخصوص تغییر نام آبی ها مطرح شد و اینکه پسوند خلیج فارس به انتهای نام استقلال اضافه شود.

حالا و در حاشیه جلسه هیأت دولت، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران به سوالی درخصوص تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد که همه چیز باید از طریق مراحل قانونی طی شود.

کیومرث هاشمی در در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

هاشمی در پایان توضیح داد: خواهش می‌کنیم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ چه کوچک اگر قرار است تغییر نام بدهند، حتما این مسیر قانونی را طی کنند.

دیگر خبرها

  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود