Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) فرهنگ‎سرای رازی جشن «شکرانه سلامت» را برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11، بیمارستان بهارلو میزبان همکاران فرهنگ‎سرای رازی است تا با برگزاری جشن شکرانه سلامت در سالروز ولادت دومین اختر آسمان امامت و ولایت گامی هر چند کوچک در تقدیر و سپاس از سربازان خاکریز سلامت بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشن روز 20 اردیبهشت ماه از ساعت 19 در محل بیمارستان بهارلو برگزار می شود. ویژه برنامه‎های ولادت امام حسن مجتبی (ع)،مراسم تقدیر از کادر درمان و... اهم برنامه‎های این جشن است.
علاقه‎مندان می‎توانند برای تصاویر این برنامه  به اینستاگرام فرهنگ‎سرای رازی به نشانی farhangsara_razi و یا کانال آپارات منطقه به نشانیwww.aparat.com/razi_farhangsara مراجعه کنند و یاد ر صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55420585 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهنگ سرا رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نشر صاد با ۱۹۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این‌تعداد ۳۵ عنوان به‌تازگی منتشر شده‌اند.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره های خودنویس شرکت داشتند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم؛ برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه؛ رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه های جانبی این انتشارات در سی و پنچمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویسی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سال جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 6093233 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی