Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:21:47 GMT

رسته‌بندی انبارهای کالا در ری

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۱۷۵

رسته‌بندی انبارهای کالا در ری

فرماندار ویژه شهرستان ری از اضافه شدن امکان رسته‌بندی انبارها به منظور پایش و نظارت بهتر انبارها در شهرستان ری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری که در محل فرمانداری برگزار شد  با تأکید بر رسته‌بندی انبارها، اظهار کرد: رسته‌بندی انبارهای جنوب تهران کار نظارت، نحوه نگهداری و جلوگیری از دپو کالاهای قاچاق را برای ناظران دستگاه‌های اجرایی راحت‌تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظارت بر انبارهای جنوب پایتخت در راستای حفظ موارد بهداشتی کالاهای سلامت محور و مبارزه با هرگونه کالای قاچاق انجام می‌شود که باید تسهیلات این نظارت از سوی تمامی دستگاه‌ها و بخش خصوصی فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه کاهش قاچاق کالا در کشور مطالبه جدی همه دستگاه‌ها و نهادها و در رأس آن مقام معظم رهبری و دولت است، ادامه داد: در حال حاضر باید انتخابات نیروهای برخورد با متخلفان که وظیفه صدور رأی و اعلام تخلف را دارند از میان نیروهای جهادی، مؤمن و انقلابی انجام شود.

توکلی اضافه کرد: نظارت‌ها باید از لحظه ورود کالا به کشور تا زمان نظارت شبکه بهداشت ادامه یابد که در این صورت می‌توان گفت که در جلوگیری از قاچاق کالا عملکرد مناسب داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید همانند رعایت بهداشت در مقابله با کرونا تقویت و الگوی فرهنگی مناسب در نظر گرفته شود.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: اعتماد مردم ما در برهه‌ای به دلیل واردات بی رویه نسبت به استفاده از کالاهای ایرانی کاهش یافته اما در سال گذشته و با افزایش کیفیت در برخی کالاها شرایطی ایجاد شد که استقبال از خرید کالای ایرانی افزایش یافت.

توکلی با اشاره به ایجاد شرایط خاص برای مبارزه با ورود کالاهای سلامت محور ابراز داشت: برخی کالاهای وارداتی مشکلاتی را برای سلامت و درمان بیماری مردم ایجاد کرده بود که به موقع با تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های مرتبط شناسایی و از شبکه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: نباید به راحتی از تخلفات گذر کرد زیرا برخورد جدی با واحدهای متخلف باعث درگیری کمتر از افراد می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: بیش از ۹۰درصد از انبارهای کشور در شهرستان ری قرار گرفته و ایجاد انبار و‌ مرکز جمع‌آوری برای انبارهای شهرستان ری جزو مطالبات اساسی است.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: انبارهای سلامت محور از این پس با مشخص شدن رسته مجوز فعالیت کسب می‌کنند و ساماندهی انبارها جزو اولویت‌های اصلی است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کالا ری سلامت فرماندار ویژه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری