Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:26:43 GMT

عکس ؛ خاص‌ترین تمرین تاریخ رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۲۰۴

عکس ؛ خاص‌ترین تمرین تاریخ رئال مادرید

بازیکنان رئال مادرید امروز پس از دو ماه دوری از تمرینات، در کمپ والدبباس حاضر شدند و تمرین کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شصت روز پیش بود که تست کرونای تری تامپکینز بسکتبالیست رئال مادرید مثبت اعلام شد و در نتیجه باشگاه از تمامی بازیکنان تیم های فوتبال و بسکتبالش خواست تا خود را در خانه قرنطینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته از تمامی بازیکنان تست کرونا گرفته شد و پس از اینکه همه نتایج منفی شدند، از امروز و طبق برنامه از پیش تعیین شده، تمرینات از سر گرفته شد.

ساعت ۹ صبح، گروه اول بازیکنان به تدریج وارد کمپ والدبباس شدند. سرخیو راموس، تونی کروس، لوکاس واسکز، ادن هازارد، کاسیمیرو، گرت بیل، لوکا مودریچ، دنی کارواخال، ناچو، آلتوبه و … جز اولین بازیکنانی بودند که وارد کمپ شدند و نزدیک به ساعت ۱۰ تمرین را شروع کردند.

طبق دستورالعمل لالیگا، در هر تمرین نباید بیشتر از یازده بازیکن حضور داشته باند و در یک زمین تمرینی نیز نباید بیشتر از ۶ نفر حاضر باشند. ۱۱ بازیکن دسته اول در دو زمین مختلف و به صورت انفرادی با حفظ رعایت فاصله ۴ متری، به تمرین مشغول شدند و در انتها نیز به کار با توپ پرداختند.

از ساعت ۱۱ و همزمان با خروج دسته اول از کمپ بود که دسته دوم وارد شدند. بازیکنانی مثل ماریانو، آسنسیو، روردیگو، مندی، والورده، وینیسیوس و ….

طبق عکس های منتشر شده در وبسایت رئال مادرید ، می توان پی برد که بازیکنان از ماسک استفاده نمی کردند ولی کادر فنی و کارکنان کمپ، ماسک به صورت داشتند و با تجهیزات بهداشتی کامل در زمین حضور داشتند. همچنین بازیکنان پس از تمرین مستقیما راهی منزل شدند و خبری از حضور در رختکن و دوش گرفتن نبود.

از نکات قابل توجه، حضور ادن هازارد و مارکو آسنسیو در تمرین و کار با توپ آنها بود. هازارد که ماه مارس در دالاس آمریکا از ناحیه مچ پا تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، حالا به شرایط ارمانی نزدیک می شود و اگر لالیگا از ۱۲ ژوئن پیگیری شود، می تواند کهکشانی ها را همراهی کند. آسنسیو هم که تابستان گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود به نظر، یار تازه رئالی ها در شروع مجدد بازی ها خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید کرونا بازیکنان رئال مادرید رئال مادرید کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس

ستاره آلمانی 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده و با واکنش مثبت CR7 نیز مواجه شده‌است.

طرفداری | آنتونیو رودیگر 5 بازیکن تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده که با واکنش مثبت کریستیانو رونالدو همراه شده‌است.

به تازگی ویدیویی از آنتونیو رودیگر در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که در جریان آن 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب می‌کند. ستاره آلمانی به ترتیب نام کریستیانو رونالدو، زین الدین زیدان، رائول، سرخیو راموس و رونالدو نازاریو را بر زبان می‌آورد، یعنی به اعتقاد رودیگر، اسطوره پرتغالی بهترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس است. 

زیر پست اینستاگرامی یکی از صفحاتی که ویدیوی آنتونیو رودیگر را منتشر کرده، کامنت کریستیانو رونالدو دیده می‌شود که به نوعی نشان می‌دهد با انتخاب‌های رودیگر موافق است. رونالدو بهترین گلزن و دومین پاسور برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود که موفق به کسب 4 توپ طلا و 4 لیگ قهرمانان اروپا در طی 9 سال حضور در سانتیاگو برنابئو شد.

کامنت کریستیانو رونالدو و تشویق رودیگر به خاطر انتخاب‌های او

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس