Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:37:45 GMT

احتمال بازگشایی موزه‌های زنجان در عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۲۴۵

احتمال بازگشایی موزه‌های زنجان در عید فطر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با برنامه ریزی و به صورت تدریجی موزه‌های استان زنجان در ایام عید فطر بازگشایی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در زنجان، فعالیت تاسیسات گردشگری و صنایع دستی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه عدم فعالیت تاسیسات گردشگری و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی به فعالان این دو بخش خسارت وارد کرد، خاطرنشان کرد: شیوع این بیماری 180 میلیارد تومان  به صنایع دستی خسارت وارد کرد.   این مسئول از خسارت 40 میلیارد تومانی کرونا به تاسیسات گردشگری استان زنجان خبرداد و گفت: ارائه بسته‌های حمایتی به فعالان صنایع دستی در حال برنامه‌ریزی است.   مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در صورت امکان بخشی از خسارت‌های وارده به تاسیسات گردشگری و صنایع دستی در قالب تسهیلات کم بهره در صورت ابلاغ وزارت میراث فرهنگی، جبران می‌شود.   ارجمند با بیان اینکه بازگشایی اماکن تاریخی در قالب پروتکل‌های اعلامی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و در قالب کمیته اماکن اقامتی و ورزشی که میراث فرهنگی نیز جزو آن است، انجام می‌شود، ادامه داد: به دلیل مجاز بودن سفر و تردد بین استان‌ها، خدمات گردشگری نیز باید ارائه شود.   وی بیان داشت: اولویت ما بازگشایی مجتمع‌های بین راهی بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری از بیماری کرونا است.   این مسئول خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و به صورت تدریجی موزه‌های استان زنجان در ایام عید فطر بازگشایی می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تاسیسات گردشگری میراث فرهنگی استان زنجان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه

کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال 1403 ایجاد شد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان