Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@17:23:22 GMT

اخلال‌گران نظم و امنیت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۲۴۹

اخلال‌گران نظم و امنیت دستگیر شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در پی‌اجرای امنیت اجتماعی در استان اردبیل نیروی انتظامی استان موفق شد در این رابطه ۹۳ نفر را در بحث مبارزه با سرقت، حدود ۴۳ نفر را در ارتباط با بحث مواد مخدر و حدود ۱۲۰ نفر را در ارتباط با موضوعات تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین بیان کرد: تعداد ۱۶ دستگاه ماشین و ۲۹ دستگاه موتور سیکلت که تقریبا در بحث امنیت و نظم عمومی شهر اخلال ایجاد می‌کردند شناسایی و توقیف شدند.  

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: اکثر دستگیرشدگان متجاهر به بحث توزیع‌کنندگان موادمخدر و مصرف‌کنندگان موادمخدر بودند که از این دستگیرشدگان بیش از ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.  

سردار حسینی اظهار کرد : از مهم‌ترین هدف‌گذاری‌ها و اولویت‌های نیروی انتظامی استان ایجاد امنیت در شهر بوده که در راستای دستیابی به این مهم با هر گونه اقدام به ایجاد اخلال و اخلاگران برخوردهای جدی و قانونی می‌شود.  

وی تصریح کرد: متهمین و ماشین‌های توقیف شده به همراه پرونده به مراجع قضایی استان اردبیل تحویل داده شدند.  

کد خبر 510573 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان اردبیل اعتیاد - مواد مخدر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان اردبیل اعتیاد مواد مخدر انتظامی استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست