Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@03:49:57 GMT

برترین‌ها و محبوب‌ترین‌های رضا بهرام

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۶۶۰

برترین‌ها و محبوب‌ترین‌های رضا بهرام

در طول سال‌های کاری، یک خواننده تعداد زیادی آهنگ منتشر می‌کند که تعدادی از آن‌ها با استقبال ویژه هواداران مواجه می‌شود و تعداد دیگری بسیار معمولی می‌مانند. رضا بهرام یکی از معدود خوانندگانی است که به پشتوانه صدای خاصش توانسته آهنگ‌هایش را همواره در لیست پرطرفدارترین‌ها قرار دهد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، در طول سال‌های کاری، یک خواننده تعداد زیادی آهنگ منتشر می‌کند که تعدادی از آن‌ها با استقبال ویژه هواداران مواجه می‌شود و تعداد دیگری بسیار معمولی می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا بهرام یکی از معدود خوانندگانی است که به پشتوانه صدای خاصش توانسته آهنگ‌هایش را همواره در لیست پرطرفدارترین‌ها قرار دهد.

رضا بهرام

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام، متولد شهرستان یزد است و یک جوان پر شور دهه هفتادی می‌باشد. رضا بهرام در خانواده‌ای ورزشی رشد کرد و به همین علت علاقه‌اش به ورزش بیشتر از موسیقی بود، اما همواره پدرش مشوق اصلی او در این مسیر بود. پس از فوت پدر در 14 سالگی رضا، وی به سمت ورزش بیشتر کشیده شد و با بازی در تیم فوتبال فولاد یزد و سپس فولاد خوزستان، در حال رشد در این حرفه بود.

اما بخت با رضا بهرام یار نبود و با بروز یک مصدومیت در زانوی وی، رضا با فوتبال هم خداحافظی کرد. در سال 88 با ورود به دانشگاه، به دنبال کسب هنری بود که بتواند در زندگی‌اش تحول ایجاد کند که به یاد تشویق‌های پدر و حرف پدرش افتاد. رضا بهرام از زمان ورود به دانشگاه با کار روی صدای خودش تمام سعی‌اش را کرد تا بتواند صدای خود را به مرز پختگی و آمادگی برساند. با همه تلاش‌هایش خیلی توفیق خاصی برایش حاصل نشد.

رضا بهرام از سال 96 با حضور در استودیو مسعود جهانی و آشنایی با هوروش بند که درواقع از مسعود جهانی و مهدی دارابی تشکیل شده بود، مسیر موفقیت را شروع کرد. هوروش بند که در آن زمان از موفق‌ترین گروه‌های فارسی بود، با انتشار آهنگ‌های زیبایی چون به کی پز میدی، فاصله ها، خنک شد دلت و ... توانسته بودند شهرت خوبی را برای خود رقم بزنند و در مسیر برگزاری کنسرت بودند. این گروه که از مهدی دارابی در نقش خواننده و شاعر و مسعود جهانی در نقش آهنگسازی و تنظیم‌کننده تشکیل شده، با انتشار آهنگ‌های عامه‌پسند توانستند در مدتی کوتاه موفقیت خوبی را تجربه کنند.

تجربه حضور در کنار مسعود جهانی و همچنین همکاری با آرش و مسیح باعث شد تا استعدادش شکوفا شود تحت لیل موسسه ققنوس به دنیای موسیقی وارد شود.

آهنگ‌های رضا بهرام

رضا بهرام از سال 97 تا به همین امروز 14 قطعه منتشر کرده و برای سریال‌های مختلفی هم آهنگ منتشر کرده است که باعث شهرت هرچه بیشتر وی شده است. در ادامه موفق‌ترین و پرطرفدارترین آهنگ‌های وی را بررسی خواهیم کرد تا با این آهنگ‌ها و مسیر موفقیت وی بیشتر آشنا شویم.

بررسی آهنگ‌های رضا بهرام

رضا بهرام بیشتر آهنگ‌هایش در دسته عاشقانه و احساسی قرار می‌گیرد و معمولاً از ریتم‌های آرامی برخوردارند. اما رضا بهرام روال عادی را بهم زد با خواندن یک عاشقانه ریتمیک و شاد، پای ثابت اکثر مراسم‌های عروسی و علی‌الخصوص رقص مخصوص عروس و دامادها شد.

آهنگ جدید شاد و عاشقانه گل عشق رضا بهرام که در اردیبهشت 98 منتشر شد، با تقریب خوبی پرطرفدارترین آهنگ این خواننده است و البته در مسیر موفقیت آهنگ از زحمات حامد دهقانی و حسین محمودی نیز نباید غافل شویم. نکته جالب‌توجه دیگر در این آهنگ همکاری موفق رضا بهرام و معین راهبر است که تنظیم معین راهبر نیز از امضاهای اصلی این آهنگ است.

آهنگ معروف دیگر رضا بهرام، آهنگ جدید دل است که برای سریال دل خواند و منتشر کرد. حکم دل است که مشکل است بین من و تو، مصرع عاشقانه شروع این آهنگ بود که با استقبال فوق‌العاده هواداران رضا بهرام و همچنین مخاطبین سریال دل مواجه شد. رضا بهرام خیلی از موفقیت خود را مدیون همین تیتراژ خوانی‌هاست و با انتخاب شعر مناسب از علی ایلیا، یکی از احساسی‌ترین آهنگ‌های خود را در اختیار مخاطبین قرار داد.

رضا بهرام با توجه به مدل صدایش، اکثریت کارهایش به صورت تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ می‌شود و شاید همین باعث شده تا آهنگ‌هایش خاص شود و از طرفی نیز به دلیل کمبود کارهای تلفیقی خوب، اثرهای او معمولاً با استقبال خوبی مواجه می‌شود. آهنگ جدید کاش رضا بهرام یکی از همین اثرهاست. شعر غمگین آن در کنار موسیقی پر انرژی و ریتمیک و از طرفی قدرت بالای صدای رضا بهرام، مجموعه‌ای از تفاوت‌ها بود که در کنار هم قرار گرفت و نتیجه آن فوق‌العاده بود. آهنگ جدید کاش پس از انتشار جای مخصوص خود را در اکثر پادکست‌ها و میکس‌ها پیدا کرد و ماندگار شد.

یکی از ایراداتی که به رضا بهرام وارد می‌شود، شعرهای غمگین و فوق‌العاده احساسی وی است. اما اکثر اوقات پس از انتشار آهنگ‌های جدید رضا بهرام، حتی منتقدانش نیز به تحسین او می‌پردازند. وقتی رضا بهرام در سالن کنسرت می‌خواند موبه‌مو قدم قدم و جمعیت با او همخوانی می‌کند، حتی اگر عاشق هم نباشید، اشک در چشمانتان حلقه میزند. آهنگ فوق‌العاده و عاشقانه موبه‌مو، یکی از امضاهای خاص رضا بهرام است که نمی‌توان دوستش نداشت.

یکی از اولین آهنگ‌های رضا بهرام که در همکاری با هوروش بند و مسعود جهانی آماده شد و شعر زیبای آن را هادی زینتی سروده بود، آهنگ احساسی و تلفیقی کجایی بود. به جرات می‌توان گفت این آهنگ جدید رضا بهرام در اوایل سال 97، استارت مسیر موفقیت او را زد.

یکی از نکات مثبت و تأثیرگذار این اثر، مسعود جهانی بود. مسعود جهانی که خود نیز به موسیقی سنتی به شدت علاقه‌مند است و از طرفی یکسالی میشد که با رضا بهرام در حال کار بود، تمام هنر خود را روی آهنگ کجایی پیاده کرد. کجایی یکی از بهترین اثرهای رضا بهرام است که نباید آن را از دست داد.

یکی دیگر از همکاری های موفق رضا بهرام در کنار حامد برادران رخ داد. رضا بهرام که تیتراژ سریال ممنوعه را نیز برعهده داشت، در یک همکاری موفق با حامد برادران و حامد دهقانی آهنگ جدید احساسی شبهای بعد از تو را منتشر کرد که به نوعی به آهنگ لعنت مشهور شد و توانست رضایت مخاطبین رضا بهرام را به خوبی جلب کند و یک تیتراژ موفق دیگر در کارنامه گاری اش ثبت شود.

رضا بهرام در طول 2 سال فعالیت خود، سعی خود را کرده تا از حواشی دوری کند و چند باری هم که نزدیک بود درگیر حاشیه ها شود به خوبی با قدرت صدایش پاسخ محکم و قاطعی داد. در کارنامه کاری او آهنگ‌های جدید دیگری همچون لطف، هیچ و از عشق بگو نیز دیده می‌شود که آن‌ها از استقبال خوبی برخوردار شدند اما نه به اندازه آهنگ‌های جدید معرفی شده. به امید موفقیت برای این خواننده دوست داشتنی.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: آهنگ هوروش بند رضا بهرام رضا بهرام رضا بهرام مسعود جهانی مسیر موفقیت فوق العاده آهنگ جدید آهنگ هایش آهنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان