Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@10:40:05 GMT

با مدعی اصلی تاج و تخت مسی و رونالدو آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۷۷۹

با مدعی اصلی تاج و تخت مسی و رونالدو آشنا شوید

آرسن ونگر، مربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید کیلیان امباپه پدیده فرانسوی حالا میراث‌دار مسی و رونالدو برای کسب عنوان بهترین فوتبالیست دنیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسن ونگر، سرمربی کهنه‌کار و افسانه‌ای آرسنال می‌گوید کیلیان امباپه ستاره پی اس جی حالا میراث‌دار مسی و رونالدو است و بیشترین شانس را برای تبدیل شدن به بهترین فوتبالیست دنیا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونگر البته از ستاره‌های جوان انگلیسی هم به نیکی یاد کرده و می‌گوید آنها هم از امباپه چندان عقب نیستند.

مسی و رونالدو برای بیش از یک دهه است که سلاطین بلامنازع دنیای فوتبال هستند ولی با توجه به سن و سال آنها، ونگر می‌گوید حکمرانی این دو ابرستاره نمی‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد. ونگر در این باره گفت:

” ما هرگز فوتبالیست‌هایی مثل مسی و رونالدو ندیده‌ایم که در هر موقعیتی خلاق و درخشان باشند. ولی آنها حالا به پایان دوران فوتبال‌شان نزدیک می‌شوند و حالا نوبت نسل بعدی است”.

ونگر در ادامه گفت:

” نسل بعدی شاید فرانسوی باشد. در حال حاضر مهمترین نامزد رسیدن به این عنوان، امباپه است. البته نیمار را هم می‌شناسیم و جوانان انگلیسی‌ هم هستند. انگلیس این روزها شانس خوبی دارد. آنها در رده‌ جوانان خیلی خوب کار می‌کنند. آنها با گرت ساوت‌گیت در جام جهانی خیلی عالی بودند و می‌توانند یکی از مدعیان باشند”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو آرسن ونگر رونالدو کیلیان ام باپه لیونل مسی مسی و رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سالرنیتانا با شکست ۳-۰ در بازی جمعه‌شب مقابل فروزینونه، شانس‌هایش برای بقا در سری A را از دست داد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

ماتیاس سوله در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی، مارکو برشیانینی در دقیقه ۲۵ و نادیر زورته‌آ در دقیقه ۸۵ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و سقوط مهمان را قطعی کردند.

این پیروزی همچنین یک گام بزرگ و مهم برای فروزینونه محسوب می‌شود، چراکه آنها با کسب سه امتیاز جمعه‌شب، در رده هفدهم ۳۱ امتیازی شد، اگرچه خطر سقوط همچنان آنها را تهدید می‌کند اما شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو شانس زیادی برای بقا در سری A دارند.

سالرنیتانا اما با شکست امشب بدون هیچ شانسی برای بقا در رده بیستم جدول قرار گرفته‌اند. آنها در ۳۴ بازی ۲۳ شکست و ۹ تساوی ثبت کردند و فقط دو بازی را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان