Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:33:59 GMT

معاون توسعه و عمران شاهچراغ(ع) منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۹۴۳

معاون توسعه و عمران شاهچراغ(ع) منصوب شد

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با صدور حکمی معاون توسعه و عمران این آستان مقدس را منصوب کرد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، بر اساس حکم آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب علیرضا صحرائیان به مدت دو سال به عنوان معاون عمران و توسعه آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه‌ای که به همین منظور به عنوان نخستین جلسه شورای معاونین آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام در سال 1399  برگزار شد، تولیت  آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با آرزوی توفیق برای کارکنان و خادمان حرم مطهر، از خداوند متعال مسئلت کرد که بلای کرونا از همه  بلاد برطرف شود و درب این بارگاه منور به طور مجدد بر روی خیل عظیم مشتاقان و اردتمندان حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام بازگشایی شود.

مراسم بزرگداشت فوت‌شدگان کرونا بدون حضور زائر در شاهچراغ برگزار می‌شودروزانه 3 هزار ماسک در کارگاه حرم حضرت شاهچراغ(ع) تولید می‌شودمستاجران حرم مطهر شاهچراغ(ع) به مدت 2 ماه از پرداخت اجاره بها معاف هستند

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانشان  برای مهندس صحرائیان که دارای سوابق متعدد در خدمت‌گذاری به مردم عزیز  استان فارس هستند، آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

در این جلسه صحرائیان معاون جدید عمران و توسعه حرم مطهر، ضمن آرزوی صحت و سلامت برای تولیت  آستان مقدس و جمیع خادمان این بارگاه منور، خدمت‌گذاری در سومین حرم اهل بیت(ع) را افتخاری بی‌بدیل و موهبتی الهی دانست و بر فعالیت هرچه گسترده‌تر در جهت تکریم زائران و مجاوران این بارگاه منور تاکید کرد.

در ابتدای این نشست نیز، نعمتی معاون اجرایی حرم مطهر گزارش مبسوطی از اقدامات قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس و همچنین فعالیت‌های مختلف معاونت‌ها و مدیریت‌های آستان مقدس در حوزه‌های مختلف کاری در سال جاری ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس و شهرداری جهرم از جمله مسوولیت‌های سابق علیرضا صحراییان است.

انتهای پیام/423/ش

R7771/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان مقدس احمدی و محمدی ع شاهچراغ ع حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری