Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران و فرمانده کل ارتش پاکستان در مورد آخرین وضعیت مناسبات نظامی دو کشور، بحران کرونا و امنیت مرز‌های مشترک به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در تماس تلفنی ژنرال باجوا، فرمانده ارتش پاکستان با سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی که عصر امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت انجام گرفت؛ مقامات عالی نیرو‌های مسلح دو کشور در مورد آخرین وضعیت مناسبات نظامی دو کشور، بحران کرونا و امنیت مرز‌های مشترک گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تماس تلفنی فرمانده ارتش پاکستان ضمن گزارش اقدامات مهندسی و ایجاد موانع در مرز‌های مشترک دو کشور، به روند رو به رشد روابط نظامی و دفاعی اشاره و خواهان افزایش تعاملات و تبادل هیئت‌های کارشناسی برای حفظ و ثبات امنیت مرز‌ها و جلوگیری از اقدامات تروریستی ناامن کننده در مرز‌های مشترک گردید.

سرلشکر باقری نیز ضمن اظهار رضایت از روند رو به رشد روابط و فضای برادرانه بین نیرو‌های مسلح دو کشور، آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقاء سطح روابط و نیز ضرورت توسعه اقدامات امنیتی در مرز‌ها و جلوگیری از سوء استفاده برخی گروهک‌های تروریستی قانون گریز و دشمنان مشترک دو ملت برای ایجاد مشکل در مرز‌ها را مورد تاکید قرار داده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران، برای توسعه همکاری‌های دفاعی - اقتصادی با کشور پاکستان را اعلام کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد، انتظار داریم مقامات ارتش پاکستان در جهت آزادی سه نفر از مرزبانان گروگان در دست گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام قاطع به عمل آورند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده ارتش پاکستان سرلشکر باقری ایران و پاکستان جمهوری اسلامی نیرو های مسلح مرز های مشترک ارتش پاکستان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست صمیمانه جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد ارتش برگزار شد.
امیر سرلشکر موسوی با ابراز خرسندی از دیدار با تعدادی از دانشجویان مؤمن، انقلابی و متعهد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با تآکید بر اینکه معلمی هم مانند کسوت نظامی‌گری، عشق است و نمی‌توان لفظ شغل را به این دو اطلاق کرد گفت: بدون تردید معلمی یکی از مهمترین تکالیفی است که بر عهده انسان گذاشته شده است.

بنابر روایت ایسنا، وی با بیان اینکه انتقال دانش، تجربه، اخلاق و رفتار صحیح از مهمترین مؤلفه‌های تربیت و پرورش افراد است، افزود: بخش اعظم آینده هر کشور و تمدن به دست کسانی ساخته می‌شود که معلمان جامعه هستند و در این مسیر نقش اساسی و تأثیرگذار دارند.
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه نقطه عطف بیانیه گام دوم آمادگی برای ظهور است و همه جهان و همه عالم مخاطب این فرمان محسوب می‌شوند اظهارکرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان مهمترین سند راهبردی انقلاب اسلامی چراغ راه همه ما قرار بگیرد و شما معلمان می‌توانید با توکل به خداوند در مسیر تربیت جوانان مؤمن، انقلابی و شایسته ظهور اهتمام بورزید تا ان‌شاءالله جامعه ما به نقطه‌ای برسد که آماده و مستحق ظهور باشد.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه یکی از بزرگترین توطئه‌های دشمنان علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد یأس، حقارت و ذلت در بین جامعه است خاطر نشان کرد: امروز سردمداران بسیاری از کشورهایی که ادعای ابرقدرت بودن دارند به استقلال، توانمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معترفند و این قدرت و اعتماد به نفس ملت شریف ایران، مرهون بصیرت و شجاعت جوانان هم سن و سال شما عزیزان است.
در این دیدار، فرمانده کل ارتش در قالب پاسخ به سوالات تعدادی از دانشجویان به تشریح برخی دستاوردهای ارتش و نیروهای مسلح و همچنین تحلیل شرایط و مسائل دفاعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جامعه پرداخت.
در پایان این دیدار، دانشجویان بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ضمن تشکر از برپایی این دیدار صمیمی و امید بخش، به پاس سالها تدریس فرمانده کل ارتش در دانشگاه‌ها، از امیر سرلشکر موسوی قدردانی کردند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903990

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو