Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:20:56 GMT

تهیه و توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۲۴۸

تهیه و توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از تهیه و توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی «کمک مومنانه» توسط این اداره خبر داد و گفت: این بسته‌ها با همکاری هیئت محبان حضرت زینب (س)، دفاتر حفظ آثار شهرستان‌ها، پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس و پیشکسوتان تهیه شده است.

سردار عبدالله ملکی در همایش سراسری مدیران کل استان‌ها که با حضور سردار بهمن کارگر ظهر امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بزرگترین مرکز فرهنگی کشور است و برای تکمیل آن نیازمند منابع مالی بسیار زیادی هستیم، اظهار کرد: پیگیر بودجه‌های ملی و استانی هستیم و بسیج سازندگی را نیز برای سرعت گرفتن پروژه‌های این مرکز پای کار آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شمار شهدای گمنام را ۳۲۷ شهید اعلام کرد و با اشاره به اینکه این استان دارای ۸۵ یادمان شهدای گمنام است، تصریح کرد: ۷۵ یادمان ساخته شد و ده یادمان نیز از ۲۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته است که تا پایان سال جاری کار ساخت آن‌ها به اتمام می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این ستاد دارای ۱۶ کمیته است که با حضور استاندار شکل گرفته و شرح وظایف به اعضاء آن ابلاغ و ستاد شهرستان‌ها نیز تشکیل شد.

ملکی از تشکیل شورای فضای مجازی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و افزود: اولین جلسه را چهارشنبه این هفته با حضور ۳۰ دستگاه برگزار خواهیم کرد تا با بهره‌گیری از این فضا برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو مطلوب برگزار کنیم.

وی از تولید ۲۰ کتاب صوتی و چاپ ۲۱ کتاب دفاع مقدسی در سال جاری خبر داد و با بیان اینکه اکثر این کتاب‌ها تولید این اداره کل است، گفت: بعضی‌ از کتاب‌ها نیز با حمایت دستگاه‌ها منتشر می‌شود و تا هفته دفاع مقدس۲۹ کتاب نیز به چاپ خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار مازندران ضمن ارائه گزارش اقدامات این اداره کل در ستاد ملی مبارزه با کرونا از فعال کردن پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس و کانون‌های پیشکسوتان نیروهای مسلح خبر داد و تولید حدود ۲ میلیون عدد ماسک، ۱۱ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده، ۲۰ هزار و ۵۰۰ عدد دستکش، ذبح ۲۰ راس گوسفند برای رفع بلا را از جمله اقدامات اعلام کرد.

ملکی ادامه داد: در رزمایش «کمک مومنانه» نیز ورود پیدا کردیم و با همکاری هیئت محبان حضرت زینب (س) که وابسته به این اداره کل است ۷ هزار بسته معیشتی تهیه کردیم و ۲۰۰ بسته نیز برای پیش‌مرگان کرد مسلمان مریوان که در دفاع مقدس با رزمندگان سه استان شمالی همکاری می‌کردند، ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین بیش از ۷ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس، پیشکسوتان و دفاتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان‌ها تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هزار بسته معیشتی دفاع مقدس حفظ آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان