Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@19:19:22 GMT

آب منطقه ای بابت انجام وظایف خود سر مردم منت نگذارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۴۷۸

آب منطقه ای بابت انجام وظایف خود سر مردم منت نگذارد

ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر اراک گفت: شرکت آب منطقه ای بابت انجام وظایف ذاتی خود بر سر مردم منت نگذارد.

سعید نادری در صحن رسمی شورای شهر اراک در واکنش به عدم حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای برای تعیین تکلیف موضوع آبرسانی کامل به شهر اراک از سد کمال صالح و اصلاح معابر شهر پس از کندمان، بیان کرد: اجرای پروژه اتصال شهر اراک به منابع آب سد کمال صالح و تکمیل رینگ شمالی و جنوبی جزو وظایف ذاتی شرکت آب منطقه ای است و نباید بابت انجام وظایف خود منتی سر مردم بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرداری درآمد مستقل دارد و چرا باید هر بار یک موضوع بدیهی و مشخص، یعنی آسفالت شهر پس از کندمان تکرار شود، گفت: چه دلیلی دارد همواره بابت این موضوع در صحن بحث شود و جلسه تشکیل دهیم؟ اواخر سال ۹۷ شورای شهر مصوب کرد که توافقی سه جانبه بین شهرداری، آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی امضا شود تا براساس آن عملیات اجرایی کندمان و آسفالت شهر انجام گیرد.

نادری تصریح کرد: به نظر می رسد شرکت آب منطقه ای نمی خواهد پرداخت عوارض کندمان را بپذیرد در حالی که باید پس از تخریب زیر پای مردم و اتمام کار، مسیر را درست و آسفالت کند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه و طبق اعلام قبلی و ارسال نامه دعوت شورای شهر از مدیرعامل شرکت اب منطقه ای، آمره ای با اعلام اینکه نامه شورا را دریافت نکرده است در جلسه صحن رسمی شورا حاضر نشد و این امر واکنش اعضای شورا را به دنبال داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر شهرداري اراك شرکت آب منطقه ای شورای شهر شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بابک محمدزاده با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم میاندوآب است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، کار آسفالت معابر شهری میاندوآب آغاز شده است.

شهردار میاندوآب افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری در دوره مدیریت جدید، بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری بود که در این زمینه از مهرماه سال گذشته اقداماتی را شروع کرده و بعد از مدتی توقف به دلیل شرایط آب‌وهوایی؛ مجدداً ازسرگرفته شده است.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب تمام همت و توان خود را به کار گرفته تا به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را جلب نماید و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: امروز شهر میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری میاندوآب در راستای خدمت به مردم در مناطق مختلف پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

شهردار میاندوآب با اشاره به آسفالت‌ریزی خیابان خالصه، اظهار کرد: پروژه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

وی هم چنین با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر خاکی نیز یکی از برنامه‌های شهرداری میاندوآب است، گفت: از مردم درخواست داریم در این زمینه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کرده تا ان‌شاءالله شاهد شهری با آسفالت مناسب و در شأن مردم میاندوآب باشیم.

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند