Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه دو روزه آموزش تسهیلگران طرح فاصله گذاری اجتماعی صنوف با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس بین افراد در صنف‌های مختلف از جمله نانوایی‌ها برگزارخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی دانشور با اشاره به مصوبات کارگروه «آموزش، فرهنگسازی و مشارکت مردمی» ستاد بحران و مقابله با ویروس کرونای شهر تهران، افزود: این احساس که «من سالم هستم» یک مساله خطرناک برای دیگر افراد جامعه بوده و حضورشان در اجتماع میتواند سلامت همشهریان را به خطر بیاندازد، زیرا ممکن است فرد آلوده بوده و ویروس را در دوره نهان خود به دیگران منتقل کند لذا یکی از ضروری‌ترین اقدامات کمک به رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی بویژه درمراجعه شهروندان به صنف‌ها و مراکز مختلف خدمات رسانی و همچنین آموزش موثر و به‌موقع جهت خودمراقبتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در صنف نانوایی‌ها به عنوان یکی از مراکز اجتماع شهروندان بویژه روزه داران محترم از سوی اداره کل آموزش‌های شهروندی با همکاری اداره کل سلامت و مناطق پایلوت (۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲)، تصریح کرد: به همین منظورجمعی از نیرو‌های داوطلب مردمی و کارکنان شهرداری تهران در سطح این مناطق، جهت آموزش نحوه رعایت بهداشت فردی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در کارگاه تسهیلگری این طرح شرکت کرده و با مراجعه به یکایک نانوایی‌های سطح منطقه، آموزش‌های لازم را به نانوا‌ها و شهروندان حاضر در این مکان‌ها ارایه می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در خاتمه اضافه کرد:افراد داوطلب و تسهیلگران با رعایت کلیه موازین بهداشتی از جمله رعایت فاصله و وسایل مراقبتی نظیر ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی کننده و همچنین محافظ صورت در این دوره آموزشی حضور یافته و یا به نانوایی‌ها مراجعه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اصناف ماه رمضان فاصله گذاری اجتماعی کرونا کووید 19 فاصله گذاری اجتماعی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید