Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون العالم گزارش داد، درگیری‌های شدید بین شبه نظامیان شورای انتقالی تحت حمایت امارات و شبه نظامیان تحت حمایت عربستان در استان‌های شبوه و ابین در یمن شدت گرفت. خبر‌ها حاکی از پیشروی نیرو‌های عبد ربه منصور هادی (رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن) به سمت شهر زنجبار مرکز استان ابین است؛ اما شورای انتقالی این موضوع را تکذیب کرد و گفت درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به درگیری بین عربستان و امارات بر سر نفوذ در یمن، درگیری بین شبه نظامیان وابسته به امارات و شبه نظامیان دولت منصور هادی شدت گرفته است.

منابع نظامی گفتند شبه نظامیان حزب اصلاح وابسته به عربستان بامداد امروز موفق به ورود به مرکز استان ابین در جنوب کشور شدند.

به گفته این منابع، این شبه نظامیان موفق به تسلط بر منطقه شیخ سالم در اطراف شهر زنجبار شدند اما نیرو‌های شورای انتقالی ضمن تکذیب ورود نیرو‌های منصور هادی به مرکز استان ابین، افزودند درگیری همچنان در منطقه الشقره ادامه دارد و نیرو‌های شورای انتقالی در معرض آنچه حمله تروریستی حزب اصلاح نامیدند، قرار گرفتند.

شورای انتقالی با اشاره به تداوم درگیری ها، افزود نیرو‌های این شورا با حملات حزب اصلاح مقابله و خسارت‌ها و تلفات سنگینی به آن‌ها وارد کردند.

برخی منابع محلی گفتند دو طرف همچنان در استان ابین در حال بسیج نیرو هستند و پس از شکست همه تلاش‌ها برای مهار کردن درگیری‌ها در پی اعلام حکومت خودگردان شورای انتقالی، ترس بر ساکنان این استان مسلط شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری در یمن امارات و عربستان شورای انتقالی شبه نظامیان استان ابین درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شهرک دیرالغصون در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری رود اردن یورش برد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع رسانه ای از درگیری و تیراندازی بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در اطراف منزل محاصره شده در این منطقه خبر دادند.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند که صدای تیراندازی و انفجار هر از گاهی در این شهرک به گوش می رسد.

گردان شهدای الاقصی – طولکرم از درگیری‌های شدید رزمندگان این جنبش با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در اطراف خانه محاصره ‌شده در این شهرک خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که  بیش از 50 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی شهرک دیر الغصون در طولکرم را به محاصره خود در آوردند و مقررات منع آمدوشد در آن برقرار کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر پس از محاصره و یورش به خانه‌ای در شهرک دیرالغصون در شمال طولکرم بخش‌هایی از آن را تخریب کردند.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • سلاح رعب آوری که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند