Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@21:41:45 GMT

کمک‌های مومنانه برکات عظیمی برای جامعه به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۰۵۵

کمک‌های مومنانه برکات عظیمی برای جامعه به دنبال دارد

مجتبی بیاتی گفت: کمک های مومنانه برکت بزرگ و عظیمی در جامعه ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مجتبی بیاتی ظهر امروز دوشنبه در مراسم رزمایش همدلی که به همت سازمان بسیج رسانه و مرکز افق آستان سیده فاطمه (س) انجام شد، اظهار داشت: به دنبال فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با رزمایش مومنانه ملت ایران با همدلی تمام پای کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اولین ارگانی که به ندای رهبر انقلاب در این راستا لبیک گفت بسیج بود و به دنبال آن همه ملت به میدان آمدند.

وی خاطر نشان کرد: در این میان ترویج فرهنگ ارزشمند انفاق، کمک و یاری به همنوعان و نیازمندان مهم‌تر از این بسته‌های معیشتی است.

سرهنگ بیاتی گفت: این کمک‌های جزئی که در نقطه نقطه این کشور انجام می‌شود علاوه بر اینکه کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند محسوب می‌شود برکت عظیمی را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی فرهنگ کمک به همنوعان را که در کشور شکل گرفته بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: این فرهنگ در دین ما ریشه دارد و امیدواریم بتوانیم در تمام مقاطع مختلف و همیشه ایام این اقدام خداپسندانه را ادامه دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه امروز کمک‌ها محله محور شده و خیرین در محله‌های مختلف نیز دست به کار شده‌اند.

وی گفت: باید همه تلاش ما این باشد که مردم اعتمادشان نسبت به انقلاب و ارزشهای انقلاب روز به روز بیشتر شود.

سرهنگ بیانی خاطرنشان کرد: بدون شک چنین حرکات انسان دوستانه‌ای در سراسر کشور، یاس و نا امیدی دشمنان در برنامه‌ها و دسیسه‌هایی که برای ما دارند، در بر خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است

حسین بامیری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همانطور که نبی مکرم اسلام (ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا مقدس دانسته و کارگر را به مجاهد فی سبیل‌الله تشبیه می‌نماید و همان اجر و پاداش را برای او متذکر می‌گردد.

وی تصریح کرد: آیین مقدس اسلام کار مفید و سازنده را عبادت تلقی نمود و رشد تعالی انسان را تنها در سایه کار و کوشش می‌داند، در دین مبین اسلام نیل به مدارج عالیه کمال و راه رسیدن به مراتب پیشرفت، صرفاً در سایه کار و تلاش آگاهانه براساس معیارهای الهی بوده، و به همین جهت اسلام با عبادت تلقی کردن کار و کوشش، انسان‌ها را توصیه به رعایت آداب و شرایط عبادت در انجام کارهای مختلف کرده است.

بامیری بیان داشت: نگاهی که دین مبین اسلام به جامعه کارگری دارد نگاه رأفت همراه با احترام است، جامعه‌ی کارگری ما یک جامعه‌ی وفادار به کشور و وفادار به نظام بوده، ما چه در شکل گیری انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگی از این عزیزان بوده ایم و به دفعات زیادی این عزیزان مقابل دشمنان این نظام صف آرایی کرده جانانه از این نظام انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به خلأهای موجود در قوانین مربوط به قانون کار در کشور بیان داشت: اگر شجاعت و از خود گذشتگی این قشر زحمت کش و بی ادعا نبود، اکنون شاهد این همه پیشرفت در تمامی حوزه ها نبوده ایم، متاسفانه قوانینی که فعلاً در کشور در خصوص قوانین مربوط به قانون کار می‌باشد، خلأهایی مشاهده می‌شود و در برخی موارد نیز قوانینی که وضع شده است به درستی اجرا نشده که این کار باعث بوجود امدن نارضایتی‌هایی شده که اکثراً هم به حق بوده است.

بامیری در پایان خاطر نشان کرد: بسیار ضرورت دارد که در قوانین وضع شده در رابطه با کار بازنگری صورت پذیرد و قطعاً این امر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092778

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند