Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استانداری کرمان برای سومین سال پیاپی مدیران شرکت های بزرگ استان را گرد هم جمع کرد تا در آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت کنند.

"محمد جواد فدائی" استاندار کرمان در جمع مدیران شرکت‌های بزرگ استان گفت: در سال گذشته شماری از شرکت‌های بزرگ استان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هدیه کرده‌اند و انتظار می‌رود امسال هم در این سنت حسنه مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال از شرکت‌هایی که در سال گذشته به تعهداتشان در این زمینه عمل نکرده‌اند هم انتقاد کرد و افرود: امیدواریم امسال در این حرکت اجتماعی در ماه مبارک رمضان مشارکت کنند.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: زندانیان غیرعمد عموما از خانواده‌های محترم و آبرومند هستند که بر اثر جرایم غیر عمد و به دلیل مسایلی مانند نوسانات اقتصادی کشور با بدهی مواجه شده‌اند و به زندان افتاده‌اند و لازم است شرکت ها و خیرین استان در شرایط سخت به یاری آنها بشتابتد.

به گزارش ایسنا، یدالله موحد رییس‌کل دادگستری استان کرمان هم در این نشست از حمایت صنایع و معادن و مردم خیر استان با ستاد دیه تشکر کرد و گفت: در سال گذشته ۳۶۶ نفر زندانی جرائم غیرعمد با کمک بیش از ۷ میلیارد تومانی شرکت‌ها و مردم از زندان آزاد شدند.

برپایه این گزارش، سید حجت‌الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان هم در این جلسه اعلام کرد: ۱۷۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار حمایت مردم و بنگاه‌های اقتصادی هستند.

وی تاکید کرد: ستاد دیه تلاش می کند از طلبکاران این زندانیان نیز تخفیف بگیرد تا شمار بیشتری از زندانیان آزاد شوند و در مجموع امسال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به بیش از ۱۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

به گزارش ایسنا، پس از بحث و بررسی‌ها مدیران شرکت‌های حاضر در جلسه توافق کردند ۲۰ درصد بیشتر از کمک‌های سال قبلشان، جمعا حدود ۸ میلیارد تومان، کمک مالی در اختیار ستاد دیه قرار دهند تا زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان جشن گلريزان شرکت های بزرگ استان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده بهارستان ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، که از این تعداد ۱۶ کرسی، سهم حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات، اسلامهشر و پردیس است.
---
واجدان شرایطی که در دور اول انتخابات مجلس در هرحوزه انتخابیه رای داده اند، باید در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس رای بدهند. جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در اینباره میگه
تصویر
---

بیش از ۴۰ هزار ناظر شورای نگهبان بر روند دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند. طهان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش‌هایی که درباره انتخابات دریافت شده، بررسی و صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه تأیید شده و بحث از نظر ما پایان یافته است؛ اگر برخی نکاتی دارند، از طریق اعتبارنامه می‌توانند این کار را پیگیری کنند.
---
شایان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران هم گفته: برای دور دوم انتخابات مجلس فقط در حوزه شهر تهران ۲۸۷۴ شعب اخذ رای ثابت و ۳۱۱ شعب سیار بطور الکترونیک در نظر گرفته شده است.

تصویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند