Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:26:12 GMT

کاهش3.5درصدبستری‌های کرونایی درتهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۱۹۸

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش تعداد بستری بیماران کرونایی نسبت به روز قبل تر آن در تهران بوده ایم. ناطقان: علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: در 24 ساعت گذشته شاهد بستری 191 بیمار کرونایی در بخش‌های عادی بیمارستانی بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این در حالی است که در همین مدت تعداد 62 بیمار کرونایی هم در بخش‌های ویژه بیمارستانها بستری شده اند.

زالی ادامه داد: ما در زمینه بستری بیماران جدید با شیب نسبتا ملایمی در حال کاهش تعداد بستری ها هستیم که عدد این کاهش حدود 3.5 درصد است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: البته در 24 ساعت گذشته در زمینه مراجعین تغییر نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: اما در زمینه ترخیص بیماران شاهد ترخیص 325 بیمار در مجموع ک بیمارستانهای استان تهران بوده ایم.

زالی گفت: می توانیم امروز بگوییم که نسبت به روزهای گذشته با شیب ملایمی در حال کاهش در برخی موارد هستیم و به یک تعادل نسبی رسیده ایم.

فرمانده ستاد مقابله با رکونای استان تهران گفت: البته با توجه به حجم بالای رفت و آمدها و افزایش تراکم بالای حضور مردم رعایت ملاحضات بهداشتی باید مد نظر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: خواسته ما از مردم این است که مردم باید تدبیر داشته باشند و کرونا برایشان عادی نشده باشد و رعایت برخی نکات بهداشتی در زمانی که پیک رفت و آمدها را داریم برای‌شان مهم تلقی شود. منبع: فارس برچسب ها: بستری ها ، کرونا ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بستری ها کرونا تهران فرمانده ستاد مقابله استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد در گزارشی در خصوص جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای نوشت: با توجه به اینکه مادر یسنا نمی‌تواند فارسی صحبت کند یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا که تمایل ندارد نامش در گزارش منتشر شود به «اعتماد» می‌گوید: «پدر یسنا معلول است و نمی‌تواند راه برود. روز حادثه مادر یسنا طبق معمول فرزندانش را سر زمین برده بود تا نخودفرنگی برداشت کنند. خواهر و برادر یسنا هم مشغول کار بودند. یسنا به مادرش می‌گوید که آب می‌خواهد. مادر یسنا از همسایه‌شان یک لیوان آب می‌گیرد و به یسنا می‌دهد. بعد از این موضوع ناگهان یسنا گم می‌شود. مادرش تا نیم ساعت متوجه گم شدن یسنا نمی‌شود. بعد از نیم ساعت متوجه می‌شود و اهالی شروع به جست‌وجو برای یافتن یسنا می‌کنند. هر جا را می‌گشتیم یسنا نبود تا اینکه بعد از ۵ روز یک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را در علفزار نزدیک جایی که مفقود شده بود، زنده پیدا کرد.»

 این فرد در ادامه می‌گوید: «دو، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند، اما کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است. غیر از این فرد یکی، دو نفر دیگر هم به عنوان مظنون بازداشت هستند.»

 این فرد در واکنش به این سوال «اعتماد» که با توجه به اینکه یسنا ربوده شده و در حال حاضر در بیمارستان کلاله بستری است آیا امکان آزار و اذیت یا تعرض از سوی متهمان وجود داشته، می‌گوید: «هیچ‌گونه آزار و اذیتی صورت نگرفته است. یسنا فقط از نظر روحی و جسمی تضعیف شده که فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.»

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی