Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تاکنون 2.5 میلیون ماسک و 27 هزار گان در 215 کارگاه تولیدی که به صورت عمده در مساجد، حسینیه‌ها و منازل راه‌اندازی شده‌اند، تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز سردار عابدین خرم در نشست هم‌اندیشی رئیس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد به تشکیل قرارگاه زیستی امام رضا(ع) توسط سپاه اشاره کرد و با بیان اینکه بعد از تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا، 5 وظیفه مهم بر عهده این قرارگاه گذاشته شد، اظهار داشت: اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا یکی از این وظایف بود که با مشارکت مراکز سلامت و حضور ۹ هزار و ۴۰۰ نفر از بسیجیان استان در 385 پایگاه انجام شد و تاکنون 95 درصد جمعیت استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: وظیفه دوم، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و گان بود که تاکنون 2.5 میلیون ماسک و 27 هزار گان در 215 کارگاه تولیدی که به صورت عمده در مساجد، حسینیه‌ها و منازل راه‌اندازی شده‌اند، تولید شده است.
 
وی، شناسایی جمعیت آسیب‌دیده از کرونا را سومین مأموریت سپاه عاشورا عنوان کرد و گفت: تاکنون 170 هزار بسته معیشتی به ارزش 26 میلیارد تومان با مشارکت مردم در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
 
خرم همچنین از مشارکت فعال سپاه و نیروهای بسیجی در رفع آلودگی و پاک‌سازی محیطی به عنوان چهارمین مأموریت این نهاد انقلابی خبر داد و گفت: پنجمین مأموریت، مبارزه با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی بود که در این رابطه، بیش از یک میلیون و 400 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و 20 هزار ماسک و دستکش، کشف و در اختیار مسئولان بهداشت و درمان قرار گرفت.
  

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی آذربایجان غربی رئیس جمهور فرمانده سپاه عاشورا عابدین خرم خبرگزاری فارس فارس تبریز ماسک ضدعفونی بسیج سپاه احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است