Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جماعت مسجد محبان‌الرضا(ع) خراسانی‌های مقیم بندرعباس گفت: روزانه 700 پرس غذای گرم از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) به‌مدت 10 شب در مسجد محبان‌الرضا(ع) پخت و در زمان افطار بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت‌الاسلام وحید نقدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: مسجد و هیئت محبان‌الرضا(ع) خراسانی‌های مقیم بندرعباس از سال ۱۳۷۳ در این شهر در راستای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی تأسیس شد که تاکنون به‌طور مستمر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هیئت برنامه‌های خاصی را در طول سال برگزار می‌کند که از مهمترین آنها می‌توان به دهه اول محرم، دهه آخر صفر، دهه فاطمیه(ع) و میلاد باسعادت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) اشاره کرد که مراسم شب میلاد امام هشتم(ع) به‌طور ویژه در مسجد و هیئت برگزار می‌شود که با اهدای جهیزیه به هشت زوج جوان همراه است.

امام جماعت مسجد محبان‌الرضا(ع) بندرعباس در ادامه گفت: در ایامی که مساجد و اماکن مذهبی به‌علت شیوع ویروس منحوس کرونا تعطیل شده است، هیئت امنای مسجد تصمیم گرفت که آن هزینه‌ای که جهت برگزاری مراسمات انجام می‌شد را صرف طبخ غذا و افطار در ایام ماه مبارک رمضان شود.

حجت‌الاسلام نقدی اضافه کرد: در همین راستا با هماهنگی‌هایی که با دوستان کمیته امداد انجام گرفت قرار بر این شد در ماه مبارک هر شب غذای گرم توسط این هیئت آماده و تحویل کمیته امداد شود.

وی تصریح کرد: از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) هیئت محبان‌الرضا(ع) مشغول به پخت روزانه 700 پرس غذای گرم شد که هزینه آن توسط خیرین و اعضای هیئت امنا تأمین می‌شود.

امام جماعت مسجد محبان‌الرضا(ع) بندرعباس در پایان یادآور شد: این اقدام با کمک آشپزخانه مسجد صورت می‌گیرد و کار توزیع آن به کمیته امداد واگذار شده است که در محلات کمتربرخوردار و بین نیازمندان توزیع می‌شود و از شب میلاد امام حسن(ع) آغاز و به‌مدت 10 شب ادامه دارد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد بندرعباس امام جماعت کمیته امداد نقدی مومنانه افطاری شب میلاد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم