Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@03:40:53 GMT

خبر مشروح ۲۰ دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۳۹۸

‍‍‍‍‍‍

حکم رئیس جمهور و انتصاب مدرس خیابانی به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدر خبر امشب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در حکمی مدرس خیابانی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد ... آقای روحانی در این حکم از مدرس خیابانی خواست با افزایش هماهنگی درون‌سازمانی و تعامل مؤثر با دستگاه‌های ذی‌ربط دولتی و غیردولتی، همه توان و وقت خود را برای توجه ویژه به جهش تولید و رفع موانع آن، مدیریت بازار، ساماندهی قیمت خودرو، توسعه صادرات غیرنفتی و بهبود فضای کسب وکار به کار بگیرید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تا قبل از حکم رئیس جمهور به «مدرس خیابانی» برای سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت، «رضا رحمانی» وزیر صمت بود.

گزارش از عزم جدی ستاد تنظیم بازار برای ساماندهی بازار خودرو   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر برخورد‌های قاطع قضایی با اخلال گران در بازار خودرو گفت:نظام تولید و توزیع خودرو در کشور نیاز به جراحی دارد.
رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق سازمان‌یافته در سراسر کشور به ویژه در مناطق بندری در اولویت دستگاه قضاست گفت: دادگاه‌های تخصصی تجاری هم به کمک کسب و کار می‌آیند.

**
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰، گزارشی اجمالی از چالش‌ها و مشکلات این صنعت ارائه کرد و کمیسیون هم برای حل مشکلات بازار خودرو پیشنهاداتی داد.

**
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۹ تن از شهدای نیروی دریایی ارتش که در سانحه دریایی شناور کنارک به شهادت رسیدند، صبح فردا در منطقه سوم دریایی کنارک و البته با رعایت کامل دستور‌های بهداشتی برگزار می‌شود ... شناور پشتیبانی سبک کنارک، دیروز در آب‌های جاسک و چابهار دچار حادثه شد و ۱۹ تن از کارکنان فداکار آن به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، ۱۵ نفر دیگر نیز مجروح شدند.
رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت، برای شهدای دریایی شناور کنارک علو درجات و برای مجروحان این سانحه سلامتی و شفای عاجل مسألت کرد.
** با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم شب‌های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و اماکن برگزار می شود. ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده اولویت برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز مساجد با رعایت فاصله حداقل یک متره ... در صورت نبود وجود فضای باز، برگزاری این مراسم در داخل شبستان مساجد با ۲۵ درصد ظرفیت به حالت صف نماز با رعایت فاصله حداقل یک متر امکان‌پذیر خواهد بود ... رعایت تهویه مناسب در محل‌های بسته مانند شبستان هم الزامیه ... بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا باید از هرگونه پذیرایی و توزیع نذورات جداً خودداری بشه و مراسم بیشتر از دو ساعت نباشه، شرکت کنندگان هم حتما دستکش و ماسک داشته باشند ... هیئت امنای مساجد و بسیج محل درباره حضور نیافتن بیماران خاص و بیماری‌های زمینه‌ای با ریسک بالا، کودکان و سالمندان در مراسم اطلاع‌رسانی کنند.
البته بخشنامه مصوبه ستاد ملی کرونا شامل استان‌های شدیداً درگیر از جمله خوزستان نمی‌شه؛ در این استان‌ها از برگزاری مراسم شب‌های قدر خوداری شود.
**
سخنگوی دولت گفت: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید ستاد ملی مقابله کروناست و هموطنان مثل گذشته با عمل به دستورات بهداشتی، کادر درمانی رو تا ریشه کنی بیماری کرونا همراهی کنن.
**
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۶۸۳ بیمار جدید کرونایی شناسایی شدند ... دکتر جهانپور اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار هم جان باختند که مجموع جانباختگان کرونایی به شش هزار و ۶۸۵ تن رسید ... سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از مجموع ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ بیمار کرونایی، خوشبختانه تاکنون ۸۷ هزار و ۴۲۲ بیمار هم بهبود یافته اند.
**
معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره پیامد‌های هرگونه غفلت در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی هشدار داد.
تیغ تیز ویروس کرونا و بی احتیاطی بعضی ها
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 کرونا مدرس خیابانی رئیس جمهور ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/ شدت بارندگی در این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی وضعیت جوی استان‌های مختلف را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود، اظهار کرد: در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. شدت بارش در جنوب و شرق کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: جمعه (۱۴ اردیبهشت) در نوار غربی کشور رگبار و رعدوبرق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. جمعه بارش در غرب و جنوب غرب شدت خواهد داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شنبه (۱۵ اردیبهشت) در نوار شمالی، برخی مناطق شرق و غرب کشور رگبار پراکنده رخ خواهد داد، یادآور شد: یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست. دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور شده و در نیمه غربی کشور موجب ابرناکی و رگبار و رعد برق موقتی خواهد شد.

به گفته ضیائیان، امروز مناطق مرکزی خلیج فارس، جمعه تنگه هرمز و جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ اردیبهشت) نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، از بعد از ظهر ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) ابری و بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق از بعدازظهر وزش باد شدید و کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۲۹ و ۳۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901996

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • ناظمی و بنیادی فر برای سرخابی‌ها سوت می‌زنند
  • پیش بینی هواشناسی کشور 15 اردیبهشت 1403/ تداوم بارندگی در برخی استان‌ها
  • هواشناسی ایران/ تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • ادامه باران در ۱۷ استان / باران جدید از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پیش بینی هواشناسی: تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/ شدت بارندگی در این استان‌ها