Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:24:24 GMT

معمای چالش برانگیز برای افراد تیزبین

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۴۴۲

معمای چالش برانگیز برای افراد تیزبین

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بعضی از دزدان دریایی معتقد بودند که گوشواره‌ها تاثیر مثبتی روی حس بینایی دارند. اما آیا در حل معما‌های بصری که در اینجا ما برایتان مطرح می‌کنیم هم این موارد کمکی خواهند کرد؟ دقیقاً نمی‌شود در این خصوص اظهار نظر مطلقی انجام داد.


راه‌های بهبود عملکرد مغز

اگر در منابع مختلف به دنبال راه‌های مختلف تقویت مغز و ذهن بگردید با انواع مختلفی ازمطالب برخواهید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از مطالب شما را تشویق به رعایت رژیم غذایی مناسب کرده و مثلاً به شما پیشنهاد خواهند داد که از خوردن مواد غذایی مانند قند و شکر، نوشابه و … که فرآیند‌های ذهنی شما را کند کرده و شما را کسل و خسته می‌کنند، پرهیز کنید. یا اینکه به شما پیشنهاد خوردن مواد غذایی که اسید چرب امگا ۳ در خود دارند مثل گردو و ماهی سالمون، لوبیا قرمز، اسفناج، دانه‌های سویا را می‌دهند باعث افزایش جریان خون شده و عملکرد انتقال‌دهنده‌های عصبی را بهبود می‌دهند که این امر نیز باعث ارتقای عملکرد مغز خواهد بود.

بعضی دیگر به شما پیشنهاداتی می‌دهند که بیشتر به رفتار و عادات شما مرتبط هستند. مثلاً اینکه برای ذهن خود سرگرمی ایجاد نمایید، زیاد نفس عمیق بکشید، استراحت کافی داشته باشید، استرس را از خود دور کنید و همیشه سعی کنید که شاد بوده و زیاد بخندید.

افراد تیزبین! مغز خود را به چالش بکشید

همه مواردی که در پاراگراف قبلی برای تقویت مغز گفته شد، بسیار عالی هستند و کمک زیادی به بهبود عملکرد مغز شما خواهند کرد. یکی دگر از روش‌ها هم انجام تمرین‌های مناسب و ایجاد چالش‌های ذهنی است که ما در اینجا نمونه‌ای از آن را برای شما مطرح خواهیم کرد. ما امروز در روزیاتو به شما پیشنهاد می‌کنیم تمرکز کرده و سعی کنید در حل ۵ معمای زیر که به توجه و تیزبینی نیاز دارد، به بیشترین تعداد پاسخ‌های سریع برسید.

چالش اول: این کلید مال کدام در است؟

چالش دوم: سایه پاپانوئل را پیدا کنید.

چالش سوم: در تصویر چه چیزی یا چه کسی را می‌بینید؟

چالش چهارم: کدام مربع باید در جای علامت سوال قرار بگیرد؟

 

چالش پنجم: شی غیر مرتبط را در تصویر پیدا کنید.

حالا وقت این است که جواب‌های زیر را با جواب‌های خودتان مقایسه کرده و نمره خود را حساب کنید.

پاسخ چالش اول

پاسخ چالش دوم

پاسخ چالش سوم: آیا توانستید عکس سگ را در شکل پیدا کنید؟

پاسخ چالش چهارم: مربعی که در زیر آن حرف “E” نوشته شده، پاسخ صحیح است.

پاسخ چالش پنجم

منبع: روز یاتو

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حس بینایی مغز معما پاسخ چالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟

اعتمادآنلاین نوشت: یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

 

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهاد‌های خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهاد‌های مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند، اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهاد‌های مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست، اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روز‌های آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)