Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت الوفاق بحرین اقدام وزارت کار و توسعه اجتماعی نظام بحرین در قطع پخش نشست ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مغایر با قانون اساسی بحرین و قوانین این کشور دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه البناء لبنان، جمعیت الوفاق بحرین امروز دوشنبه به این اقدام آل خلیفه واکنش نشان داده و اعلام کرد که این اقدام رژیم بحرین در راستای عادی سازی روابط با تل‌آویو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه تاکید کرد که موضوع فلسطین مورد اجماع ملی و موضوع اساسی برای ملت بحرین است.

الوفاق بحرین اعلام کرد این اقدام رژیم بحرین در راستای بستن دهان‌ها و تعدی به حق دینی و قومی و ملی در قبال موضوع اصلی مسلمانان یعنی فلسطین است.

مقامات بحرین روز یکشنبه پخش برنامه مربوط به نشستی با موضوع بررسی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را قطع کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحرين عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است

به گزارش خبرگزاری مهر، «زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره عصر شنبه گزارش داد که زیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسرائیل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: که نتانیاهو به دلیل حضور ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه موضوع راه‌حلی برای جایگزینی برای حماس را حل نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

با شدت یافتن نارضایتی‌ها و اعتراضات ساکنان فلسطین اشغالی ضد عملکرد کابینه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه و طولانی شدن جنگ و پیامدهای زیان‌بار جنگ در اقتصاد این رژیم، هزاران معترض صهیونیستی به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تجمع سریالی مجدد در تل آویو در واکنش به انتشار ویدئویی از اسرای خود نزد قسام با هشدار به نتانیاهو اعلام کردند که نتانیاهو باید میان ورود ارتش به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدئو اعلام کردند: اسرائیل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسرائیلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسرائیل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

کد خبر 6090440

دیگر خبرها

  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر