Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@12:00:14 GMT

آغاز موج دوم شیوع کرونا در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۵۲۸

آغاز موج دوم شیوع کرونا در آلمان

کارشناسان آلمانی دریافتند که مدیریت قابل قبول و رضایت بخش بحران در مراحل اولیه می‌تواند بعدها به فشار و بار مضاعفی تبدیل شود.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با رسیدن همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ به سومین ماه متوالی در اروپا، کارشناسان آلمانی دریافتند که مدیریت قابل قبول و رضایت بخش بحران در مراحل اولیه می‌تواند بعدها به فشار و بار مضاعفی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که وضعیت شیوع کروناویروس در آلمان و فشاری که همه گیری این بیماری در ایتالیا و اسپانیا به نظام سلامت وارد کرد یکسان نبوده، مقامات آلمانی به شکل فزاینده‌ای در تلاش برای متقاعد کردن مردم بر لزوم رعایت دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی هستند. اکنون این پدیده موسوم به "پارادوکس پیشگیری" نگرانی‌ها را در مورد موج دوم همه‌گیری به همراه داشته است.

روز چهارشنبه «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان از بازگشایی تدریجی فروشگاه‌ها، مدارس، مهدهای کودک و حتی رستوران‌ها و کافه‌ها خبر داد.

طبق قوانین جدید بهداشتی که روز چهارشنبه اعلام شد مقرر شده است این قوانین در کنار تسهیل محدودیت‌ها اجرایی شوند اما قوانین پیشنهادی چنان پیچیده هستند که بسیاری احساس می‌کنند می‌توان کلیه آنها را نادیده گرفت.

به گزارش روزنامه گاردین، به عنوان مثال استفاده از ماسک که اکنون در مغازه‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی اجباری است به طور پیوسته رعایت نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان کرونا فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دستگیری دانشجوی معترض آلمانی به جرم مخالفت با نسل کشی در غزه