Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@09:24:49 GMT

دستگیری قاتل برادرکش در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۷۸۷

دستگیری قاتل برادرکش در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که اقدام به قتل و دفن برادر خود کرده بود، در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سردار غلامرضا جعفری عصر دوشنبه د تشریح جزییات این حادثه افزود: درپی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در منزل شخصی به هویت معلوم در ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در بندرعباس و قتل یکی از اعضاء خانواده، موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل وقوع حادثه در یکی از محلات بندرعباس اعزام و صاحب منزل به هویت معلوم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان یادآورشد: متهم باوجود انکار اولیه در بازجویی تخصصی صورت گرفته لب به اعتراف گشود و به قتل برادر بزرگتر خود اعتراف کرد.

جعفری گفت: متهم در ادامه تحقیق ها درخصوص نحوه وقوع قتل معترف شد در روز حادثه پس از خوردن افطاری با برادرش به علت اینکه مشروب خورده و برای گرفتن پول با مادرش بحث کرده و قصد کتک زدن او را داشته، درگیر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شاهد این درگیری بوده با عصبانیت به سمت او حمله ور شده و با گرفتن گلوی برادرش او را به قتل رسانده و به خاطر حفظ آبروی خانواده جسد او را به روستای پدری اش برده وبدون طی مراحل قانونی دفن کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان یادآورشد: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: اختلافات خانوادگی ریشه در مسائل جزیی و کوچکی دارند که به راحتی با گفت وگو و از خود گذشتی قابل حل هستند و وظیفه بزرگتر ها و والدین این است که فرزندان خود را که سرشار از غرور کاذب هستند به آرامش دعوت کرده و با ابراز محبت به آنان از وقوع حوادت ناگوار در محیط خانه جلوگیری کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033Os

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری قتل پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش