Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:18:35 GMT

حدود سه هزار تن ذرت در بنادر کشور آماده عرضه به بازار است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۷۹۷

حدود سه هزار تن ذرت در بنادر کشور آماده عرضه به بازار است

کاظم خاوازی دوشنبه شب در جمع بهره‌برداران بخش کشاورزی منطقه سیستان اظهارداشت: پیگیری‌های لازم در زمینه حمایت از مرغداران از طریق تعیین قیمت و تامین نهاده‌های دامی در اولویت وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس ستاد تنظیم بازار قیمت خرید مرغ را ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان‌تصویب کرده است.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: با مجوز اتخاذ شده از سازمان دامپزشکی هیچ مشکلی در صادرات مرغ زنده از سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح آبیاری با لوله به ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان گفت: وزارت جهاد کشاورزی تمام همت خود را برای راه‌اندازی و استفاده بهینه از این طرح مهم کشاورزی بکار خواهد بست.

خاوازی پیگیری فاز دوم نرم‌افزاری طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان را از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: تعیین مجری و مشاور و ایجاد یک کمیته در وزارت جهاد کشاورزی از مهمترین برنامه‌ها برای این طرح مهم کشاورزی است.

وی بیان کرد: همچنین کمک به تهیه بذر، کود و تجهیزات کشاورزی نظیر تراکتور از طریق تسهیلات بانکی برای کشاورزان منطقه سیستان مورد توجه وزارت جهادکشاورزی است.

به گزارش ایرنا وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه صبح امروز/دوشنبه/ وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

 کاظم خاوازی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گرفت.

وی در سفر۲ روزه به سیستان و بلوچستاناز نزدیک از طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان در پنج شهرستان شمالی این استان بازید و مورد بررسی قرار خواهد داد.

قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور پروژه‌های زیربنایی آب و خاک، معاون آب و خاک، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، رییس سازمان حفظ نباتات و رییس سازمان امور اراضی کشور، خاوازی را در سفر به سیستان و بلوچستان  همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان مرغداری وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان مرغداری وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است