Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: تصویری قدیمی از علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی؛ دلتنگی بسکتبالیست معروف برای فرزندانش؛ تبریک روز جهانی مادر در صفحه AFC

صفحه اینستاگرامی کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی تصویری قدیمی از دوران کودکی مهدی قایدی منتشر کرد.

" همه آرزو‌ها دست یافتنی اند، فقط برای آن‌ها باید سخت تلاش کنید "

سرخیوراموس بازیکن باشگاه رئال مادرید تصویری از خودش در حال روپایی زدن در زمین بازی را منتشر کرد.

" یک قدم در یک زمان "

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام اظهارات افشین پیروانی مدیر این تیم را درباره برگزاری لیگ برتر منتشر کرد.

" افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس:کسانی که به دنبال تعطیلی لیگ هستند و حق رای هم دارند به شکلی به برخی از باشگاه‌ها وابستگی دارند
اگر امسال لیگ را تعطیل کنند سال بعد هم فوتبالی نخواهیم داشت
کسانی که به دنبال این هستند پرسپولیس قهرمان نشود با شروع تمرینات هر روز بهانه می‌آورند که ماساژور، تدارکات، پزشک و یا ... کرونا گرفتند. باید از حالا آماده این مسائل باشیم
اگر قرار باشد بازیکن خارجی نگیریم سایر تیم‌ها هم نباید بازیکن خارجی بگیرند هر چند که در آسیا بازیکنان خارجی بسیار تاثیر گذار هستند "

آرمین عسگرپور والیبالیست ایرانی تصویری از خودش در زمین بازی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و جمله‌ای انگیزشی برای مخاطبانش نوشت.

" یک دانه بدون هیچ صدایی رشد می‌کند.
اما یک درخت با صدای مهیبی
سقوط می‌کند.
ویرانی باصدا و
خلق کردن بدون صداست.
در سکوت رشد کن.. "

کریم بنزما بازیکن باشگاه رئال مادرید تصویری از خودش در زمین بازی منتشر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران در فضای مجازی ورزشکاران ایرانی فوتبال ایران فوتبالیست معروف فوتبالیست ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر

آیا لوکیتا با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟

طرفداری | عملکرد لوکا مودریچ در چند ماه گذشته به خوبی نشان داده که اسطوره کروات لوس بلانکوس، همچنان به عنوان یک فوتبالیست نخبه با توانایی‌های فراوان در بالاترین سطح شناخته می‌شود.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، اگرچه به دلیل تمرکز کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، روی آینده‌نگری تیمش، این فصل فرصت کمتری به لوکا مودریچ رسیده اما هر بار که او پا به زمین گذاشته، عملکردی درخشان ارائه داده است. در چند هفته گذشته، این بازیکن 38 ساله با ارائه بازی‌های درخشان به عنوان بازیکن تعویضی در هر دو بازی مقابل منچسترسیتی، درخشش در ال‌کلاسیکو و عملکرد خوب شب گذشته مقابل رئال سوسیداد، ارزش خودش را دوباره به اثبات رسانده است.

لوکا مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

با توجه به اینکه قرارداد مودریچ در پایان فصل به پایان می‌رسد و او در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم نداشته، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی او در تابستان مطرح شده بود. با این حال، طبق آخرین به‌روزرسانی از خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خوزه فلیکس دیاز، احتمال تمدید قرارداد مودریچ با رئال برای یک فصل دیگر "به طور فزاینده‌ای زیاد" شده است. به نظر می‌رسد که مودریچ در 38 سالگی در اواخر دوران حرفه‌ای خودش قرار دارد و ترجیح می‌دهد به جای انتقال به MLS یا حتی باشگاه سابق خود دینامو زاگرب، یک فصل دیگر در پایتخت اسپانیا بماند.

فرصتی عالی برای جوانان رئال مادرید

با توجه به تداوم حضور تونی کروس و احتمال ماندن مودریچ، این اتفاق می‌تواند خبر بسیار خوبی برای رئال مادرید باشد. در حالی که این زوج باتجربه ممکن است در فصل آینده بازی‌های زیادی انجام ندهند، اما صرف حضور آنها در رختکن و انتقال دانش و تجربه ارزشمندشان به نسل جوان، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. جوانانی مانند جود بلینگام، براهیم دیاز و آردا گولر می‌توانند به خوبی از حضور در کنار این اسطوره‌ها بهره کافی را ببرند و از آنها نکات فنی و اخلاقی فراوانی یاد بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا